Eftersnack Kinnekulle II

Published by Sune Karlsson on

Forum Bankörning Eftersnack Kinnekulle II

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    Sune Karlsson
    Deltagare

Ett försenat och stort tack till alla positiva banmötesdeltagare som tillsammans med ett fantastiskt väder gjorde Kinnekulle II till ett lysande banmöte. Challenge, racetaxi, putsträff, middag och två dagars körning – kan de bli mycket bättre? Att några sedan drällde lite väl mycket olja på banan gjorde ju i det stora hela inte så mycket.

Banmötesgruppen hann till och med med att köra en hel del vilket härmed bevisas med några filmer från söndagen (jag måste sluta fega under bron)

Pass 3 i klass B

Pass 4 i klass B

Pass 5 i klass B

Går det så går det...

Tack ska du ha Sune och övriga Banmötesgruppen. Tack även alla andra som gör detta så trivsamt och kul.                             

En fantastiskhelg var det trots en del strul för mig med saker som lossnade, gickav och blev hål i. 

Mycket trevlig helg!Stort tack till alla!

Patrik

Curore e Passione!

Michael Emilsson
      Deltagare

En mycket trevlig helg kan jag enkelt konstatera, körde 1:a gången på R-däck. Det var häftigt .

Extra tack till Sune K. och Peter A. K. för åktur med feedback & tips ang. spårval på denna knepiga bana.

Mattias Rehn
        Deltagare

Jag, och Giulian, hade en grymt trevlig och rolig helg. Ett stort tack till alla engagerade eldsjälar som får detta att funka så klockrent, dessutom tack till alla trevliga människor som man träffade under helgen.

/Mattias och Bruksbus(s)en

Biörn Bladh
          Deltagare

Ja allt funkade ju bara så bra det kan gå efter omständigheterna, utom Sunes Sud då. 

Som vanligt så tog sig våran bankämpe igenom banmötet utan anmärkning: Det 39:e i vår regi. 

Tack alla ni som kämpar på för att vi skall kunna ha dessa träffar. Tack! 

Tomas Gunnarsson
            Deltagare

Jag vill också tacka för ett väl genomfört arrangemang. Jag hade inte fungerande väg-/hastighetsmätare i bilen men åtgången bensinmängd pekar på 250-300 km bankörning under helgen.

Tomas Gunnarsson

Björn Axelsson
              Deltagare

Vill också passa på att tacka för en kanonhelg!

Var första banträffen för mig med CAR, men inte den sista!

Mycket bra genomfört och många trevliga människor!!

Mvh Björn med den Honda-motoriserade Bertonen

Johnny Lindén
                Deltagare

Hej på er allihop!

Jag får väl också bjuda på en video, 1.02.53 var mitt snabbaste varv, rätt tidigt på dagen. Tyckte själv att jag körde bättre senare men lyckades aldrig bättra den tiden. Däcken som tog slut eller om det var Harry’s Laptimer som fick en knäpp, fasen vet…

4C på Kinnekulle ring – 1.02.53

Johnny – may the 4C be with you!

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.