Fälg reparatör nära Malmö sökes

Published by Gianfranco Vedda on

Forum Allmänt Fälg reparatör nära Malmö sökes

Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)
  • Författare
    Gianfranco Vedda
    Deltagare

Tjena!

Är det någon som vet något bra företag nära Malmö som är duktig på att reparera kantstötta fälgar till ett rimligt pris?

Har 2st fälgar som är kantstötta sedan den förra ägaren och vill gärna få dem fixade.

Någon som har testat sig av t.ex. CityFälg i Malmö? Vågar man lämna in 2 fälgar hos för att få det snyggt gjort? Eller rekommenderar ni något annat?

Nihat Dizdar
      Deltagare

Fälgfixarna i Helsingborg är mycket kompetenta. I Malmö vet jag inte.

Nihat Dizdar

Johnny Lindén
        Deltagare

Om de ska lackas kan det vara svårt att få exakt samma finish som på de gamla, därför kan det vara bättre att göra alla.

Johnny – may the 4C be with you!

Gianfranco Vedda
          Deltagare

Har hört bra rykten om fälgfixarna i Helsingborg. Blir kanske att åka dit och kolla hur mycket dem vill ha.

Då får jag nog lämna in alla 4 så att dem gör dem fräscha och fina i kanske en annan färg?  

Nihat Dizdar
            Deltagare

När jag fixade mina 4st 18″ som var kantstötta så passade jag på att lacka dem i röksilver. Det kostade 800kr/fälg och det var 2011 om jag inte missminner mig.

Nihat Dizdar

Daniel Erdeljan
              Deltagare

SRM Malmö – SRM Fälgrenovering: http://www.falgrenovering.se/ Mycket, mycket bra på alla sätt och vis

Martin Lembke
                Deltagare

SRM fixade en skev fälg till mig.

Annie Kärävä
                  Deltagare

Fälj fixarna i Helsingborg fixade mina GTA 156 fäljar i BMW CromeShadow, klarlacken krackelerade år två inte roligt alls…

My mother would beat you from the Redlight! She tought me good.. http://hide.dk/Vehicles/

Toni Sjölander
                    Deltagare

Fälgfixarna fixade mina Gta fälgar i  Bmw Cromeshadow med alldeles utmärkt resultat.    Jag var helnöjd med mina,körde två sommrar utan problem.Fick två års garanti på jobbet om jag inte kommer ihåg fel.Fälgfixarna i Helsingborg rekomenderas av mig.

Toni

Gianfranco Vedda
                      Deltagare

Tack för alla tips! Det låter som att det är fälgfixarna i Helsingborg eller SRM i Malmö som man ska vända sig till.

Har redan fått ett kostnadsförslag från fälgfixarna. 1350kr/ fälg och då kan jag välja vilken färg jag vill. Ett rimligt pris tycker jag om man får ett bra slut resultat.

Ska åka och fråga SRM om hur mycket dem vill ha, så får jag se vem det blir. 

Gianfranco Vedda
                        Deltagare

Nu har jag äntligen haft dem inne på omlackering samt reparation och här är resultatet!  

Extremt nöjd med resultatet och bilen kommer få bättre utseende .

David Lindell
                          Deltagare

Ser kanon ut! Blev det Fälgfixarna eller SRM?

Ska snart lämna in mina fälgar för reparation.

Gianfranco Vedda
                            Deltagare

Ingen av dem faktiskt. Hittade en annan firma i Malmö som fixar bland annat fälgar samt lackerar bilar för ett väldigt bra pris.

Paint it AB heter dem. Ligger vid industri området vid Jägersro.

Dem har även en facebook sida där man kan se några av grejerna som rullar ut från verkstan. Det är bara att kontakta dem så svarar dem med pris efter några minuter! 

David Lindell
                              Deltagare

Det låter mycket bra. Jag ska kolla med dem också.

Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)
                              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.