Fan vet om detta är en oljetråd eller inte, kanske dags för en?

Published by Thomas Sjölin on

Forum Allmänt Fan vet om detta är en oljetråd eller inte, kanske dags för en?

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Thomas Sjölin
    Deltagare

Vill bara fråga var jag köper rätt olja till min Busso till vettigt pris i Stockholm. Är hög tid för ett oljebyte.

Biltema. Kör jag med, sen byter jag en gång om året. Kör under tusen mil.

Gabriel Eriksson
      Deltagare

Måste det vara i Stockholm kan jag inte hjälpa dig… Kan annars rekommendera oljemagasinet.se, nästan “ebay-priser” med snabb och billig frakt. Tar t.ex 116 kr/litern för Mobil1 5w-50.

Giulietta Sprint -59 & Alfetta 1.8 -75 & Giulia Veloce 280 -17

Thomas Sjölin
        Deltagare

Posted By Gabriel Eriksson on 10 jul 2018 10:57
          Måste det vara i Stockholm kan jag inte hjälpa dig… Kan annars rekommendera oljemagasinet.se, nästan “ebay-priser” med snabb och billig frakt. Tar t.ex 116 kr/litern för Mobil1 5w-50.

Måste och måste. Känns bara bekvämare kunna åka och köpa direkt så att säga.

Stefan Atterhall
          Moderator

Jula

Mobil 1 Rally Formula 15W-50. Inne på fjärde säsongen racing med den, funkar kanon. Är man lite på hugget har de rea då och då på den så man kan köpa 4L för 299 kr.

De hade sån kampanj under Black Friday i höstas – halva halva priset. Då såg jag till att fylla på förrådet.

Thomas Sjölin
            Deltagare

Posted By Stefan Atterhall on 11 jul 2018 10:13
              Jula

Mobil 1 Rally Formula 15W-50. Inne på fjärde säsongen racing med den, funkar kanon. Är man lite på hugget har de rea då och då på den så man kan köpa 4L för 299 kr.

De hade sån kampanj under Black Friday i höstas – halva halva priset. Då såg jag till att fylla på förrådet.

199 kronor per liter som den ligger på nu känns lite i överkant.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.