Filmer samt bilder

Published by Robin Nyquist on

Forum Bankörning Filmer samt bilder

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Robin Nyquist
    Moderator

Hallå alla glada och förväntansfulla vänner!

Nu är det inte långt kvar tills premiären på Gelleråsen eller 1 maj med Skokloster/Krapperup för den delen. Jag har lyckats få min käre vän som har ett film/foto företag att hänga med på Gelleråsen och Skokloster för att filma och plåta lite. Tänkte att jag emot säsongens slut tillsammans med Axel Lindgren skulle försöka ge mig på en del summeringar utav detta år som varit i lite olika format. Skulle därför uppskatta om ni alla som fotar eller filmar banmötena, tävlingarna, Skokloster, putsträffarna, in-car klipp m.m kunde skicka de till mig så jag har lite material att jobba med. Skall självklart ordna så mycket material som det bara går från min sida med 

Låter det som en vettig idé? Vet att det bara vimlar utav kameror som fotar och filmar på våra tillställningar! Vore grymt kul om de kunde förevigas!

Väl mött! Vi ses på Skokloster och under tävlingarna i sommar!

Stefan Atterhall
      Moderator

Det låter som en ypperlig idé! 

Annie Kärävä
        Deltagare

Det här kan bli hur bra som helst.

För att nå ut till fler skicka en blänkare till nyheter@alfaromeo.org så kan du nå fler personer som fotar och filmar under året.

My mother would beat you from the Redlight! She tought me good.. http://hide.dk/Vehicles/

Axel Lindgren
          Deltagare

Jag tycker detta låter som en suverän idé och jag ska göra vad jag kan för att bidra med detta.

Som det ser ut nu så kommer jag att åka med på alla banmötena utom det på Mittsverigebanan, som väl ännu är lite preliminärt vad jag har förstått.

Robin, jag sammanstrålar gärna med dig i samband med någon träff under våren för att diskutera detta vidare.

Axel Lindgren

Robin Nyquist
            Moderator

Inlägg av Axel Lindgren på 2015-03-25 19:08

Jag tycker detta låter som en suverän idé och jag ska göra vad jag kan för att bidra med detta.

Som det ser ut nu så kommer jag att åka med på alla banmötena utom det på Mittsverigebanan, som väl ännu är lite preliminärt vad jag har förstått.

Robin, jag sammanstrålar gärna med dig i samband med någon träff under våren för att diskutera detta vidare.

Axel, första april på Al Caminetto alternativt Skokloster funkar kanon!

Igino Cazzola
              Deltagare

Min son (MACkan) tar med sig kameran till Gelleråsen. Han brukar lyckas med att få med sig några justa bilder.

Jag är fullständigt Räserskadad

Axel Lindgren
                Deltagare

Inlägg av Robin Nyquist på 2015-03-25 20:53

Inlägg av Axel Lindgren på 2015-03-25 19:08

Axel, första april på Al Caminetto alternativt Skokloster funkar kanon!

Robin, tyvärr kan jag inte vara med på Al Caminetto den 1 april. Jag är däremot med på träffen därefter samt på Skokloster.

Axel Lindgren

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.