Finns Alfistiracing?

Published by Claes-Peter Lindner on

Forum Allmänt Finns Alfistiracing?

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare

Beställde några småprylar från Alfisti racing i Falkenberg. Men inget ordererkännande eller annat livstecken. Och inget tfnnummer att ringa.

Vet nån om firman existerar?

Classe. (Oo=V=oO) 1600 GTj 1300 GTj

Kika in på deras hemsida och maila den adressen som finns där så ska du se att du snart får svar.

Själv har jag alltid fått mycket bra återkoppling från dom men jag tar å andra sidan oftast och skickar ett mail så fort jag har beställt med frågor om ev. leveranstid etc.
    Johnnie där brukar vara väldigt tillmötesgående om man behöver prylarna idiotsnabbt eller behöver en del men inte ens vet vad den heter.
    Har haft ett reklamationsärende på felevererade prylar vid ett tillfälle och det löstes så smidigt som det bara kan göras. Två tummar upp härifrån!

Genmodifierad ’70 Berlina GTAm räser

kan bekräfta detta nu. Fick precis svar.
    Men ett system som automatiskt skickade ut ett ordererkännande skulle underlätta. Får hoppas dom skaffar ett sånt

Classe. (Oo=V=oO) 1600 GTj 1300 GTj

Johnnie Eliasson
    Deltagare

Kommer att bli många förbättringar i vår nya webshop som lanseras inom en snar framtid 

Björn Ek
      Deltagare

Jag har bara bra saker att säga om AlfistiRacing! 

I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.

Erik Godolakis
        Deltagare

Oxå jättenöjd med Alfistiracing, bra grejer till bra priser snabbt

//Erik

jimmy wahlberg
          Deltagare

har också bara bra att säga om alfistiracing

Peter Braun
            Deltagare

Alfistiracing är bra att göra med. Bra grejer och dem som står bakom företaget är riktiga alfistis. 

Crister Borg
              Deltagare

Kan bara hålla med! Dessutom verkar dom ha dygnetrunt service – jag har fått svar både sena kvällar o helger! 

elCrillo Kalmar

Superkillar, dom hittade packningar till V6:an som inte finns ( på nätet ).  Allt för en spottstyver. 🙂

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.