Finns det nån Alfaträff i Stockholmsområdet?

Published by Jan Mörk on

Forum Träffar Finns det nån Alfaträff i Stockholmsområdet?

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Jan Mörk
    Deltagare

Salve,

Jag har varit out of the loop i 5-6 år och undrar om det finns nån träff nånstans? Förut fanns ju Röda Caféet men den verkar ju nedlagd tyvärr.
      Kanske träffas nåt gäng inofficiellt med andra märken nånstans, är helt enkelt sugen att rulla lite 😁

GT 1300 Junior ´67

Igino Cazzola
      Deltagare
        Jan Mörk
        Deltagare

Aha, facebook!

Tack för tipset 👍🏻

GT 1300 Junior ´67

Thomas Sjölin
          Deltagare

Ursäkta mitt gnäll men så jävla trist att sånt där läggs enbart på facebook och inte alls i kalendariet här. Vi som inte vill ha med facebook att göra hamnar således helt utanför.

Nu kommer jag inte kunna närvara där ändå eftersom jag kommer vara på flygdagen i Uppsala. Tycker ändå det är sjukt trist att aktiviteter inte annonseras här. Tycker inte det spelar så stor roll om det inte är ett arrangemang kopplat till klubben, vi är ändå så få att ingen vinner på att saker och ting delas upp mellan olika grupper.

• Det här svaret redigerades för 1 år, 3 månader sedan av Thomas Sjölin.
            Jan Mörk
            Deltagare

Ja, jag är sällan på FB, så reflekterade inte heller att såna grejor läggs upp där.

Det kan för övrigt bli en fullspäckad dag eftersom det är Bil&Bulle på morronen…

GT 1300 Junior ´67

Klas Hedberg
              Deltagare

Ursäkta mitt gnäll men så jävla trist att sånt där läggs enbart på facebook och inte alls i kalendariet här. Vi som inte vill ha med facebook att göra hamnar således helt utanför. Nu kommer jag inte kunna närvara där ändå eftersom jag kommer vara på flygdagen i Uppsala. Tycker ändå det är sjukt trist att aktiviteter inte annonseras här. Tycker inte det spelar så stor roll om det inte är ett arrangemang kopplat till klubben, vi är ändå så få att ingen vinner på att saker och ting delas upp mellan olika grupper.

Samma här, har och tänker inte skaffa FB, synd att det bara är Skokloster man kan vara med på…

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.