Fixa innertak

Published by Nihat Dizdar on

Forum Allmänt Fixa innertak

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Nihat Dizdar
    Deltagare

Skall nu ta tag i att få innertaket fixat på min GTV6 då det hänger i bakkant. Någon som kan tipsa var man kan få det fixat i Skåne alternativt södra Småland? Vill ju verkligen få det orginalmässigt då bilen är nästintill orörd. Finns det att köpa innertak eller orginaltextil?

Tacksam för tips!

Nihat Dizdar

Med en lätt trådkapning kan jag meddela att jag har samma problem på passagerarsidan av min Alfa 90….tyget ska uppenbarligen vara limmat på nån form/platta och det känns hanterligt att ordna om man bara har ett lim som inte väter igenom tyget…..textillim funkar inte!! Nån som vet vad som ska användas alternativt vem som kan fixa det?

Mats Nilsson
      Deltagare

Vet inte om det är samma konstruktion. Men när jag hade Saab 99 var det mycket snack om hängande innertak. Sök ” hängande innertak”  99/900 tex. så får du säkert upp ngt matnyttigt. / Mats

Mats Nilsson Kristinehamn 0738231744 Älskar Boxeralfor!!!!

Hej,

jag har beställt innertak till en Alfetta och Giulia från, http://www.elvezio.com/ med mycket gott resultat. Monteringen har gjorts av en person här i Örnsköldsvik. Centralt belägen i Sverige, men långt från Skåne.

Lycka till

Roland

164 3.0 12v 1996 Giulia 1300 Ti 1969

Nihat Dizdar
        Deltagare

Många tack för tipsen, Christer, Mats och Roland!

Nihat Dizdar

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.