Flaggvakter Kinnekulle 15-16/8

Published by Sune Karlsson on

Forum Bankörning Flaggvakter Kinnekulle 15-16/8

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Sune Karlsson
    Deltagare

Tyvärr strular det återigen lite med flaggvakter till Kinnekulle. Troligen kommer vi att ha fullt manskap men det är inte helt säkert och vi kan behöva frivilliga som hjälper till.

För den som kommer till Kullen för att titta på är det ett utmärkt tillfälle att få bästa åskådarplats. Vill man se racing på nära håll finns det knappast ett bättre sätt att tillbringa en för- eller eftermiddag. Står man flaggvakt en halvdag bjuder vi också på en luxuös hamburgerlunch som tack för hjälpen.

I första hand räknar vi med att banmötesdeltagarna ställer upp i entimmas pass om det behövs. Samma modell som förra banmötet på Kinnekulle – var du där och inte fick tillfälle att ta ett flaggvaktspass hoppas vi särskilt på dig.

Går det så går det...

Thomas Sjölin
      Deltagare

Hade ekonomin tillåtit mig en utflykt dit hade jag mer än gärna flaggvaktat båda dagarna. Som f.d. bandomare inom karting är detta inget nytt och jag har flaggvaktat på banmöten förut.

Sune Karlsson
        Deltagare

Inlägg av Thomas Sjölin på 2015-08-12 21:13

Hade ekonomin tillåtit mig en utflykt dit hade jag mer än gärna flaggvaktat båda dagarna. Som f.d. bandomare inom karting är detta inget nytt och jag har flaggvaktat på banmöten förut.

Det uppskattas! Nu ser det, som tur är, ut som att vi kommer att fixa flaggvaktandet ändå.

Går det så går det...

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.