Försnack Kinnekulle 1 och anmälningslista

Published by Stefan Atterhall on

Forum Bankörning Försnack Kinnekulle 1 och anmälningslista

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 31 totalt)
  • Författare
    Stefan Atterhall
    Moderator

Posted By Karl Sandler on 28 jun 2018 03:51
      Jag försöker anmäla mig till klass B utan framgång. “0 artiklar har lagts i din varukorg p.g.a lågt lagersaldo”, men det står att det skall finnas fyra platser kvar?

Det är för att systemet faktiskt funkar.

Klass B är fullt, däremot finns det några få platser kvar i klass A. Prova med det så kommer det gå fint!

I/utanför garaget:
      - Giulietta Sportiva 1.4 TB 170 TCT -14
      - 147 GTA -03
      - 156 Sportwagon 2.5 V6 TI -04
      - Sprint Veloce 1.7 8V -87
      - Alfasud TI 1.7 8V -78

Joakim Landelius
      Keymaster

Posted By Stefan Atterhall on 29 jun 2018 01:22

Posted By Karl Sandler on 28 jun 2018 03:51
        Jag försöker anmäla mig till klass B utan framgång. “0 artiklar har lagts i din varukorg p.g.a lågt lagersaldo”, men det står att det skall finnas fyra platser kvar?

Det är för att systemet faktiskt funkar.

Fungerar gör det, men däremot är det en smula opedagogiskt i nuläget… =)

Klass B är fullt, däremot finns det några få platser kvar i klass A. Prova med det så kommer det gå fint!

Du kan kalla mig herr Charlie

Karl Sandler
        Deltagare

Typiskt att det ska funka som det ska.
          Jag får väl agera rundningsmärke i A istället då

Gabriel Eriksson
          Deltagare

Kommer det finnas mat att köpa på plats eller ska man packa matlådan? =)

Giulietta Sprint -59 & Alfetta 1.8 -75 & Giulia Veloce 280 -17

Stefan Atterhall
            Moderator

Posted By Gabriel Eriksson on 01 jul 2018 10:13
              Kommer det finnas mat att köpa på plats eller ska man packa matlådan? =)

Det finns en hamburgervagn som levererar den legendariska “Kinnekulleburgaren”. Inget under av kulinarisk elegans, men det är en bra laddning kalorier för att orka hela dagen.

Det utlovas högsommarvärme, så komplettera gärna med ett gäng vattenflaskor – det kommer behövas!

I/utanför garaget:
              - Giulietta Sportiva 1.4 TB 170 TCT -14
              - 147 GTA -03
              - 156 Sportwagon 2.5 V6 TI -04
              - Sprint Veloce 1.7 8V -87
              - Alfasud TI 1.7 8V -78

Mats Salomonsson
              Deltagare

Tja!

Ska äntligen gå licenskursen. Tidsschemat anger inte vilken tid jag skall infinna mig på banan och vart. Är det samtidigt som övriga förare ska besiktiga bilarna?

Tacksam för svar !

Joakim Landelius
                Keymaster

Licenskursen börjar klockan 9, så var på plats som alla andra, så kommer information om exakt var du skall ta dig på plats. Bilen skall besiktigas som alla andras.

/Jocke

Gabriel Eriksson
                  Deltagare

Hur tar man sig in till depån om man har en biltrailer? Insåg precis att jag har nollkoll och vill minnas att tunneln jag har åkt genom tidigare är vääääldigt trång? Vore ju pinsamt att fastna i den Eller minns jag fel?

Det är riktigt att det är trångt i tunneln, men det går om man har tungan rätt i mun
                    Men om det inte pågår trafik på banan så går det bra att åka rakt fram istället för att svänga höger in i tunneln. så kommer man upp till depåområdet, genom att åka rakt över banan.

# 22 Snart händer det!

Joakim Landelius
                    Keymaster

Posted By Kenneth Stefansson on 03 jul 2018 11:52
                      Det är riktigt att det är trångt i tunneln, men det går om man har tungan rätt i mun
                      Men om det inte pågår trafik på banan så går det bra att åka rakt fram istället för att svänga höger in i tunneln. så kommer man upp till depåområdet, genom att åka rakt över banan.

Helt riktigt som Kenneth säger, men observera att bilsläp sedan skall parkeras nere i nedre parkeringsdepån, alltså utanför tunneln.

/Jocke

Gabriel Eriksson
                      Deltagare

Ja men då är det ju lika bra att lasta av utanför tunneln, känns enklast

Ludvig Rhodén
                        Deltagare

Jag ska ta licens ska man vara på plats 07.15? eller vilken tid drar licenskursen igång?

Ludvig Rhodén
                          Deltagare

Jag ska ta licens ska man vara på plats 07.15? eller vilken tid drar licenskursen igång?

Joakim Landelius
                            Keymaster

Kasta ett öga ett par poster upp…

Din bil kan besiktigas innan kursen som drar igång 9.

/Jocke

Joakim Landelius
                              Keymaster

Den som känner med sig att den har kvarglömt värdefulla droppar inhandlade i södra delen av landet, kan mot vidare information återfå innehåll i påsen.

/Jocke

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 31 totalt)
                              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.