Info till er som ska vara med på middagen hos Carinas på lördag. Det som ni köper utöver middagen måste betalas antingen med swish eller kontant då kortterminal saknas. Uttagsautomat finns rakt över gatan.
Posted By Martin Atterhall on 15 aug 2018 05:54 Illbattingen också ”Track-ready”, den här gången med både smorda bromsskivor, luftade stötdämpare och nytankad med miljösoppa. ??
Det där med att smörja bromsskivorna vet jag att det är många som slarvar med! Nu känner jag mig genast tryggare! (vi kör i samma grupp )
Upptäckte hemma att det fanns fler som ville vara med och tycka om vad gjorde med min fritid… jag är anmäld i klass C på söndagen men finns det möjlighet att byta till klass C på lördagen vore det bra? Det ser ut som om det finns plats i vart fall.
Posted By Niclas Enell on 17 aug 2018 10:14 Upptäckte hemma att det fanns fler som ville vara med och tycka om vad gjorde med min fritid… jag är anmäld i klass C på söndagen men finns det möjlighet att byta till klass C på lördagen vore det bra? Det ser ut som om det finns plats i vart fall.