Frågor inför premiären!

Published by Jonas Klang on

Forum Bankörning Frågor inför premiären!

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Jonas Klang
    Deltagare

Hej.
      Några frågor inför premiären:
      – När tror vi att reglemente och kalkylmodell kommer att publiceras? Är ju bara drygt 2 veckor kvar så det kan ju bli tajt att åtgärda grejer om det behövs.
      – Har betalat startavgiften för Gelleråsen och på Paypal står det att köpet är gjort, på kontot kopplat till Paypal är pengarna reserverade men i min köphistorik på alfaromeo.org står det att betalningen gått fel. Någon annan som upplevt samma problem? Någon som vet vad det kan bero på?

Mvh Jonas

You need to be fast to look smart

Gabriel Eriksson
      Deltagare

Det blev samma för mig med betalningen och köphistoriken när jag anmälde mig igår, men pengarna är dragna och jag står med i aktivitetslistan som anmäld till klass C så jag antar att det är i sin ordning ändå.

Giulietta Sprint -59 & Alfetta 1.8 -75 & Giulia Veloce 280 -17

Stefan Atterhall
        Moderator

Halloj!

Det beror på att Paypal håller på att göra om sitt gränssnitt och vi står inför en uppdatering av betalväxeln på hemsidan. Transaktionerna går igenom, men script-automatiken för bekräftelsen triggar inte igång.

Skulle det bli helfel kommer inga pengar att dras från kontot och ytterligare ett felmeddelande dyka upp.

Ni kan se det som en bekräftelse när vi lägger till er i aktivitetskalendern.

I/utanför garaget:
          - Giulietta Sportiva 1.4 TB 170 TCT -14
          - 156 Sportwagon 2.5 V6 TI -04
          - 156 Sportwagen 2.0 JTS TI -04
          - Sprint Veloce 1.7 8V -87
          - Alfasud TI 1.7 8V -78

Stefan Atterhall
          Moderator

Posted By Jonas Klang on 23 apr 2019 04:05
            Hej.
            – När tror vi att reglemente och kalkylmodell kommer att publiceras? Är ju bara drygt 2 veckor kvar så det kan ju bli tajt att åtgärda grejer om det behövs.
            – Har betalat startavgiften för Gelleråsen och på Paypal står det att köpet är gjort, på kontot kopplat till Paypal är pengarna reserverade men i min köphistorik på alfaromeo.org står det att betalningen gått fel. Någon annan som upplevt samma problem? Någon som vet vad det kan bero på?

Mvh Jonas

Och reglementet är OKat i helgen, det handlar bara om att “någon” ska hinna publicera och skicka ut info. Det kommer nånstans när jobb, familj med trotsig 2,5-åring och den egna räserbilen inte kallar på uppmärksamheten…

I/utanför garaget:
            - Alfasud TI 1.7 8V -78

Stefan Atterhall
            Moderator

Posted By Stefan Atterhall on 23 apr 2019 11:21

Posted By Jonas Klang on 23 apr 2019 04:05
              Hej.

Mvh Jonas

Och reglementet är OKat i helgen, det handlar bara om att “någon” ska hinna publicera och skicka ut info. Det kommer nånstans när jobb, familj med trotsig 2,5-åring och den egna räserbilen inte kallar på uppmärksamheten…

Och för att förtydliga det lite – inga justeringar behövdes, så det är samma info/kalkylunderkag som i utkasten som gäller.

I/utanför garaget:
              - Alfasud TI 1.7 8V -78

Jonas Klang
              Deltagare

Tack för snabba svar Stefan! Ses snart på en räserbana någonstans i Sverige! 🙂

You need to be fast to look smart

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.