Funktionär Skokloster

Published by Joakim Landelius on

Forum Träffar Funktionär Skokloster

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Joakim Landelius
    Keymaster

Halloj!

Vill du hjälpa till att ställa i ordning Skokloster inför träffen den första maj?
    Dyk upp till klockan 8, så fördelar vi uppgifterna och ser till att solen skiner lite extra på besökarna!

/Jocke

Du kan kalla mig herr Charlie

Igino Cazzola
    Deltagare

Jag tillhör den morgontrötta skaran, så att vara där kl. 8 e’ inte för mig.
    Behöver ni hjälp med att rensa stället efter mötet?

Jag är fullständigt Räserskadad

Joakim Landelius
    Keymaster

Om du ser till att karavanen beter sig, så kanske du kan få hjälpa till att städa när det börjar lugna ner sig.

/Jocke

Du kan kalla mig herr Charlie

Thomas Sjölin
    Deltagare

Vet inte än om jag alls kan åka dit, annars skulle jag utan tvekan ställa upp och hjälpa till. Vet nog inte förrän på måndag dock.

Björn Ek
    Deltagare

Jag tänkte samla upp vid Solvalla och Fliesbergs/Willys i vanlig ordning även om det är en överhängande risk att jag kommer i en Fiat i år!

I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.

Lars Träff
    Deltagare

Hallå, vilken tid gäller på Skokloster? Jag hittar en massa tider med uppsamlingar lite varstans men ingen tid när allt börjar ute på Skokloster. Hoppas på bra väder denna gång, de senaste gångerna på Skokloster har vädrets makter spelat oss några spratt, men att vi nu är tillbaka på Skokloster så får vi hoppas att det blir en toppen dag.

I garaget just nu
    En svart Alfa Romeo Spider 1985
    En vit Mercedes E350 Cabrio 2010
    En grön Mercedes C220 Kombi 2019
    En Silver/Orange Fiat Burstner Husbil 2007

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.