Garagenedslag och pizza i Linköping 10/4

Published by Bo M. Hasselblad on

Forum Träffar Garagenedslag och pizza i Linköping 10/4

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare
    Bo M. Hasselblad
    Deltagare

Som vanligt är dags för pizza på Mozzarella Ristorante i Linköping nu på onsdag. Men denna gång gör vi dessförinnan ett nedslag hos Anders H i hans garage för att titta närmare på hans Bertone under återuppbyggnad. En kronologi över hans arbete finns på https://www.alfapower.nu/viewthread.php?tid=34673. Nu känns det som det vore dags att hälsa på hos honom, se hur arbetet ser ut i verkligheten och ge honom lite uppmuntrande ord!

Därför träffas vi på parkeringen vid Shell, Braskens Bro. Samling mellan 17:45 och 18:00 då vi gemensamt kör till Anders garage. Efter garagebesöket fortsätter vi till restaurangen för pizza eller annat gott och för att samtala om Anders Bertone, andra Alfa-ämnen eller andra trevliga samtal. För de som eventuellt vill ansluta på restaurangen så räknar jag med att vi är där något senare än vanligt. En uppskattning är 19:15 men jag bokar bord från 19:00.

Det vore bra om du kunde anmäla deltagande genom att skriva i denna tråd. Kan ju vara bra för Anders också att veta vad han har att vänta

Vi ses,
    Bo

Bo M. Hasselblad

Kommer gärna Lennart Samuelson….

Per Hellman
    Deltagare

Jag räknar också med att komma.
    Kul. Vi ses.
    Pelle H

Pelle H

Kai Karlsson
    Deltagare

Håkan och jag räknar med att komma

Michael Elofsson
    Deltagare

Jag kommer

Per Almroth
    Deltagare

Jag dyker gärna upp. Är det någon som kan bjuda på skjuts till Pizzerian efter Hellbergs garage?

Bo M. Hasselblad
    Deltagare

Påminner om morgondagen evenemang. Har fått in anmälningar här, på AP och via Facebook men saknar några “stammisar” som jag nog trodde skulle komma. Anmäl er nu 🙂

Bo M. Hasselblad

Bo M. Hasselblad
    Deltagare

.., och Per, givetvis finns det skjuts efter garagebesöket till pizzerian.

Bo M. Hasselblad

Claes Anstérus
    Deltagare

Hej, jag räknar med att komma men jag åker (cykel) direkt till garaget

Gunnar Biljer
    Deltagare

Kommer också. 2st

Gunnar Biljer

Per Almroth
    Deltagare

Tack Bo, tyvärr sprang folk på spåret, så SJ är kraftigt försenat. Jag hinner inte till garaget. Eller pizzan.

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.