Giro di lago Bolmen 2016

Published by Michael Emilsson on

Forum Träffar Giro di lago Bolmen 2016

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 32 totalt)
  • Författare
    Michael Emilsson
    Deltagare

Äntligen…

Är det dags att planera in den 1:a lördagen i september, lördagen den 3 är det mer exakt.

Det blir i stort sett samma upplägg som förra och premiärårets succe´. Här kan du läsa mer om den:http://www.alfaromeo.org/Forum/tabid/141/aft/2449/Default.aspx

I år tar vi emot ett max antal bilar eftersom det står en färjetur på menyn. Så anmäl er så ni inte blir utan girot.

Benvenuto/Smålandsmaffian

Joacim Bengtsson
    Deltagare

Utmärkt ide!
    Går det bra att anmäla sig här så gör jag det redan nu =)
    Annars får ni förklara hur jag gör så gör jag det senare 😉

156 SW

Michael Emilsson
    Deltagare

Välkommen till girot Joacim.

1. Klicka via “Aktiviteter” vidare till “Aktivitetskalendern”

2. Leta upp “Giro di lago Bolmen” i listan över aktiviteter.

3.  Klicka dig fram via “Anmälan” Lägg till telnr. Sedan skall det vara klart .

Ciao/Micke

Michael Emilsson
    Deltagare

Ciao.

Efter drygt en vecka är mer än halva “startfältet” fyllt d.v.s 14 bilar och 20 namn. Vill ni vara med så vänta inte för länge med er anmälan, det är 24 bilar som gäller 

Benvenuto / Micke

Nihat Dizdar
    Deltagare

Jag var med förra året och skall med detta året också. Får anmäla mig snarast.

Har ni tänkt på att första helgen i september, dvs samtidigt med detta event har Giulia premiär i Sverige?! 

Kanske något att kombinera med denna träff, t.ex. en vidare tur till Hedin bil i Halmstad (tidigare Klasén bil) eller Kronobergs bil i Växjö?

Nihat Dizdar

Michael Emilsson
    Deltagare

Jomenvisst…nu är startfältet fyllt för i år, det gick snabbt 

Det går alltså inte att anmäla sig mer via klubbsidan. Vi håller på att få klart med ett matställe som kan ta emot ca 30 matgäster på en gång men det är inte helt enkelt. Nytt för i år är att alla som deltar får varsin röstsedel där man kan rösta på girots finaste bil plus ett annat hemligt pris. Det kommer mer uppdateringar här framöver. 

Micke / Smålandsmaffian

Seved Fredell
    Deltagare

Jag Seved Fredell anmäler till Giro di lago Bolmen  2016

Hälsningar Seved

Nihat Dizdar
    Deltagare

Så hände precis det jag befarade. Hedin bil i Halmstad (tidigare Klasén bil) bjuder in alla Alfisti till Giulia premiär på lördag 10-14 dvs kolliderar med denna aktivitet….hmm…och de vill ha våra pärlor på plats som Mikael Kahlin beskriver i en annan tråd på forumet.

Nihat Dizdar

Michael Emilsson
    Deltagare

Nu är det snart dax, mindre än en vecka kvar. Bra väder skall det också bli 

Men så klantigt av Hedin att ha visning av Giulia samma dag som det är Giro di lago Bolmen… Dom får skylla sig själv helt enkelt…

Jag vill påminna er om att inte glömma fikakorgen, eller plastkassen…
    Dessutom kommer ni som deltagare att kunna rösta på träffens finaste bil, så fram med tvätthinken och putstrasan… Priser finns att vinna

Saluti/Micke

Michael Emilsson
    Deltagare

Här bilder från årets Giro di lago Bolmen. 
    Nu vart vi 35 deltagare fördelat på 22 bilar. Vilken fantastisk uppslutning det var och vilken blandning av bilar. 
    Från sent 60-tal till helt fabriksnya bilar 

Traditionsenligt var det samling på RH Dekor & Solfilm i Ljungby. Där bjöds det på bil & mc visning i såväl stor som liten skala… Samt kaffe och frallor.

Det röstades även fram girots finaste bil. Grattis Ayhan och hans fina GTV6:a.
    Pris fick även Lars med hustru för “long distance” Dom hade kört från Mölndal i sin fräscha Spider -90.

När vi var tillbaka i Ljungby, besökte vi Tågcentralen där det visades en fantastisk modelljärnväg. Avslutningsvis åt vi middag på Stationskrogen. 

Tack till alla ni som deltog i år och alla sponsorer för priser m.m.

Michael Emilsson
    Deltagare

Michael Emilsson
    Deltagare

Michael Emilsson
    Deltagare

Michael Emilsson
    Deltagare

Michael Emilsson
    Deltagare

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 32 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.