Giulia i Sverige

Published by Magnus Berg on

Forum Allmänt Giulia i Sverige

Visar 13 inlägg - 1 till 13 (av 13 totalt)
  • Författare
    Magnus Berg
    Deltagare

Närmare bestämt i Slagnäs, väster om Arvidsjaur och söder om Arjeplog. Alfisti i dom trakterna får hålla ögon och öron öppna 

Robert Schmid
      Deltagare

Härligt! 

Det gör jag redan… 

Förra veckan var det någon som la upp bilder på en omaskerad, röd Giulia på A-power. Så de verkar vara häromkring och göra vintertester. Men än så länge har jag bara sett audi-bilar.

Alfa Giulia Super 2.0 Q2 -17 Fiat Punto Easy -13

Wille Roos
        Deltagare

Inlägg av Christer Andersson på 2016-01-17 08:49

Det gör jag redan… 

Förra veckan var det någon som la upp bilder på en omaskerad, röd Giulia på A-power. Så de verkar vara häromkring och göra vintertester. Men än så länge har jag bara sett audi-bilar.

Tråden: Alfapower Nya Giulian 

Wille R.

Magnus Berg
          Deltagare

Håller med om kommentarer på alfapower, den är fin på bild men i verkligheten är den döläcker! Fasen att den inte kommer som kombi! Kanske får köra barnvagnen på takräcke? Vad gör man inte för en Giulia? 

Peter Braun
            Deltagare

Efter 2år behövs ingen barnvagn utan man klarar sig med en smidig sulky. Över 3år används den knappt den heller så du behöver inte vänta för länge med att byta ut Opeln Magnus;-) 

Om inte annat så kommer en sport SUV snart. Klart intressant fet med om ingen kombi kommer på Giulian. 

Gabriel Eriksson
              Deltagare

Den maskerade ser ju dessutom ut att vara en standardversion, dvs egentligen bra mycket intressantare än QV. Kul!

Giulietta Sprint -59 & Alfetta 1.8 -75 & Giulia Veloce 280 -17

Magnus Berg
                Deltagare

Inlägg av Peter Braun på 2016-01-17 11:23

Efter 2år behövs ingen barnvagn utan man klarar sig med en smidig sulky. Över 3år används den knappt den heller så du behöver inte vänta för länge med att byta ut Opeln Magnus;-) 

Om inte annat så kommer en sport SUV snart. Klart intressant fet med om ingen kombi kommer på Giulian. 

Problemet är att om tre år kanske det är dags för nästa och då behöver man både barnvagn och sulky. Får hoppas att SUVen blir tillräckligt stor och inte en opraktisk XC60-variant. Den ska ju visas i Geneve så snart vet vi 

Peter Braun
                  Deltagare

Den kommer säkert bli rymligare än en 159:a. Har också varit inne på att byta 159:an pga utrymmen men takbox får bli nödlösningen om det behövs. Men jag hoppas verkligen att nya SUV:en även blir praktisk. Den skulle noga kunna hitta extra många köpare då.

Håkan Petersson
                    Deltagare

Och jag som precis bytat bort 159:an för jag tycker den var för stor!

Peter Braun
                      Deltagare

159:an är rätt stor på utsidan och borde varit mycket rymligare med tanke på sin storlek. Baksätet är rätt litet vilket även bagaget är.

Nihat Dizdar
                        Deltagare

Hoppas de mer jordnära varianterna går att beställa efter Geneve men troligtvis tidigast i sommar.

Tycker också att det är otroligt att SUV’n fortfarande inte skådats någonstans, bara mulor hittills. Alfa är duktiga på att hemlighålla sina nya modeller.

Nihat Dizdar

Magnus Berg
                          Deltagare

Nu har de svenska bilderna även hamnat i italiensk media. 

http://it.blastingnews.com/motori/2…74397.html

Visar 13 inlägg - 1 till 13 (av 13 totalt)
                          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.