Giulia reklam Carabinieri

Published by Magnus Westin on

Forum Allmänt Giulia reklam Carabinieri

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Magnus Westin
    Deltagare

Foto taget idag av en god vän som satt och läste Repubblica. 

Blir tufft att köra ifrån dem framöver. Det är deras variant av QV. 

Mange W

Frank Pino
      Deltagare

Finns lite bilder upplagda på https://www.netcarshow.com/alfa_romeo/2017-giulia_quadrifoglio_carabinieri/1280×960/wallpaper_01.htm

Synd att inte svenska Polisen har lika mycket passion för bilar som Italienska polisen…

Alfapino

Björn Hedberg
        Deltagare

Nä ,det är nog tur att polisen inte kör Alfa i Sverige ,jag menar tänk att du ser en Alfa grill i backspegeln och lusten att köra kapp infinner sig ,inget bra scenario .

Magnus Westin
          Deltagare

Ha, det har du helt rätt i Björn.  Men den är riktigt fräck. Hoppas att man får syn på någon i sommar när det bär av till Italien. Innan de upptäcker mig helst då så man hinner släppa gaspedalen 

Mange W

Alberto Ferrante
            Deltagare

Jag hoppas att du får se en sådan men tyvärr är sannolikheten väldigt lite.

De kommer att ha en i Rom och en i Milano och de skall användas för akut transport bl a av blod och organ för transplantation.

Man hoppas att de inte behöver användas för ofta i detta syfte och mera i utställningar och mässor.

Däremot finns det chans att andra “vanligare” Giulia modeller kommer att tjänstegöra för både Carabinieri, Polis, Guardia di Finanza och ……….politiker.

Men det får man vänta några månader antagligen.

Alberto

Alberto Ferrante
              Deltagare

Ni får nöja er med “lilla syster” än så länge  

http://www.clubalfa.it/13813-1500-alfa-romeo-giulietta-le-forze-dellordine.html

Alberto

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.