Giulia Sportwagon får grönt ljus!

Published by Nihat Dizdar on

Forum Allmänt Giulia Sportwagon får grönt ljus!

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Nihat Dizdar
    Deltagare

Det verkar som Alfas topp bestämt sig för att släppa Giulia Sportwagon trot tidigare dementier. Låter väldigt positivt för alla kombivänner. 

Släpper således 2 SUV (2016 och 2018), Giulia Sportwagon (2017) och 2 varianter av Giulietta.

The Giulia station wagonFollowing this year’s launch of the Giulia saloon, we’ll see the 3-series-rivalling station wagon in 2017.It will add a sleek, sporting estate car rump to the four-door’s silhouette. We hear it’ll have better load-lugging ability than the yesteryear 159 shooting brake, which famously had less boot space than its saloon counterpart!

http://www.carmagazine.co.uk/spy-shots/alfa-romeo/alfa-romeos-future-crossovers-estates-hatchbacks—but-no-new-exec/

Nihat Dizdar

Ayhan Dizdar
      Deltagare

Det var ju glädjande nyheter förutom Alfetta planen. Vi får se om det stämmer. Just nu ser jag fram emot lanseringen i September. Har sett att Giulia finns  på hemsidan men ingen appropå gällande lanseringen än. Själv har jag funkat som marknadsförare själv när familjen var ute med både Spider 77:a och GTV6:a. Flera äldre herrar har kommit fram och frågat om det är Alfa träff eller något sådant? – Nä, bara en entusiast som är ute och njuter har varit mitt svar. Flera har svarat att de minns när Alfa gjorde snygga och fina modeller förr, men att de ser inga nuförtiden. Då har jag påtalat att de skall hålla ögonen öppna i September för då händer det spännande grejer vad gäller Alfa i Sverige. -Jasså, det får man inte missa har de sagt. En ny bakhjulsdriven Alfa låter spännande. En sk. Cliff hanger. ???

vi får hjälpa till med marknadsföringen!

Ayhan Spider 2000 Veloce -77 / GTV6-2,5 -86 / Stelvio Veloce Black Edition 2,0-280hk -2019

Björn Hedberg
        Deltagare

Trevligt ,kombi är praktiskt och nödvändigt för många potentiella köpare 

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.