Golvmattor till Giulietta

Published by Övergivna Forumposter on

Forum Allmänt Golvmattor till Giulietta

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare

Hej alla,

Är sedan ett par dagar tillbaka en lycklig ägare an en Giulietta QV (min första AR). Det enda smolket i bägaren är att golvmattorna är sådana no-brand i gummi som klipps till och passar alla bilar/modeller (eller inte… glider mest runt). Det vore såklart trevligare med original från AR och då gärna i tyg (velour). 

Jag har letat lite, men hittar ingen sajt som säljer för vänsterstyrda bilar (dock ett flertal för högerstyrda). Så om det är någon som känner till en sajt som säljer eller en butik i Skåne så vore jagtacksam om ni kan dela med er.

Tack!

Ola Danielsson
    Deltagare

Får gratulera dig till att blivit smittad av Alfa-viruset, det går aldrig ur , jag beställde mattor till min 159:a och 156:a hos https://www.bilmattor-online.se/, de blev bra och de verkar vara av bra kvalité också.

du får gärna lägga in en bild på Giuliettan också

Magnus Annerfalk
      Deltagare

Hej,
        jag beställde mina mattor via återförsäljaren, tror att de kostade runt 600 kr, snygga med Gilulietta inpräntat i gummit. Fick dem på tre dagar.
        Behöver alltså inte vara ett problem  Det finns även i tyg att köpa. Titta även på Alfa hemsida, där kan du också beställa mattor till din bil.
        /Magnus

semper paratus

Bo Sundberg
        Deltagare

Tack Ola, Magnus och Bosse!

Mvh Martin

Ola Danielsson
          Deltagare

hittade bilden på mina mattor, ska erkänna att till min Giulietta som jag hade köpte jag originalmattorna med Giulietta broderat i rött

Ser bra ut!

Gabriel Eriksson
            Deltagare

http://www.ebay.de/sch/i.html?_from…p;_sacat=0

Finns massvis med snygga mattor på ebay. 

Giulietta Sprint -59 & Alfetta 1.8 -75 & Giulia Veloce 280 -17

Tackar! Tänkte inte på ebay. Stort utbud, men knappast original (på de mesta iaf)

Blir nog en tripp till en ÅF i Malmö.

Mvh Martin

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.