Gran Turismo nu i helgen
Published by Björn Ek on
- Detta ämne har 20 svar, 8 deltagare, och uppdaterades senast 20 november, 2016 kl. 13:10 av
Thomas Sjölin.
-
FörfattareInlägg
-
16 november, 2016 kl. 20:33 #39247
Björn Ek
DeltagareHej! I helgen är det Gran Turismo Expo i Nacka! Jag noterar att ingen har frågat om hjälp än så då tänkte jag att jag får göra det. Klubben behöver hjälp med personer som vill stå i vår monter tillsammans med fem gamla Alfor och dricka kaffe och prata med folk. Jag har inte fått någon information om tider och sånt men gissar på att det blir något liknande som förra året så jag kommer gissa på att vi kommer behöva folk minst lördag Förmiddag och eftermiddag samt söndag förmiddag och eftermiddag. Om någon vet mer får de gärna fylla på här! Jag tänkte stå minst en halvdag antagligen mer. Axel Lindgren har sagt att han är på. Vilka mer?
Nu uppdaterat Schema!
Det är öppet från kl 10:00 till 18:00 (Sön 19:00) det betyder att i teorin så slutar förmiddagen kl 14 men det kan vi väl se som en generell rekommendation att anpassas så det passar vars och ens helgplan, det brukar bli en hel del del överlapp. Utställarpass finns i entrékassan, bara att säga till att ni är från klubben. Nedanstående är ett förslag, fler är välkomna att lägga till sig, framför allt där vi har lite dålig täckning i schemat!
Vi ses!
Lördag Fm
– Axel
– Robin
– JockeLördag Em
– Björn
– HenkeSöndag Fm
– Martin
– (Henke?)Söndag Em
– Martin (till 15)
– Thomas
– (Henke?)
– (Björn?)I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.
16 november, 2016 kl. 22:06 #39248Robin Nyquist
ModeratorInlägg av Björn Ek på 2016-11-16 20:33
Hej! I helgen är det Gran Turismo Expo i Nacka! Jag noterar att ingen har frågat om hjälp än så då tänkte jag att jag får göra det. Klubben behöver hjälp med personer som vill stå i vår monter tillsammans med fem gamla Alfor och dricka kaffe och prata med folk. Jag har inte fått någon information om tider och sånt men gissar på att det blir något liknande som förra året så jag kommer gissa på att vi kommer behöva folk minst lördag Förmiddag och eftermiddag samt söndag förmiddag och eftermiddag. Om någon vet mer får de gärna fylla på här! Jag tänkte stå minst en halvdag antagligen mer. Axel Lindgren har sagt att han är på. Vilka mer?
Lördag Fm
–
–Lördag Em
–
–Söndag Fm
–
–Söndag Em
–
–Ställer upp men inte valt pass ännu:
Björn Ek
Axel LindgrenRobin Nyquist
Klasstrea CAR Challenge kl. II -- 2019!
Följ framfarten - Bilder Instagram | Resultat Alfaromeo.org | Racefilm YoutubeI garaget för tillfället
AR Alfetta GTV 1.8 TBi | #6, CAR Challenge kl I | Scuderia V.A.N Corse (Projekttråd)16 november, 2016 kl. 22:51 #39249Thomas Sjölin
DeltagareSka åka långt norrut imorgon för att gå på begravning, planerar vara tillbaka på lördag kväll så något pass på söndag kan jag absolut ta.
17 november, 2016 kl. 17:14 #39250Björn Ek
DeltagareLysande! Tack Robin och Thomas! Vem mer vill vara med och leka? Man får ju liksom ett gratis mässbesök på köpet! ??
I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.
17 november, 2016 kl. 17:15 #39251Axel Lindgren
DeltagareJag kör gärna på lördagen och startar då gärna på förmiddagen. Kan tänka mig att stå en bit in på eftermiddagen om så behövs. Funkar det om man dyker upp 09:45-ish
?
Axel Lindgren
17 november, 2016 kl. 18:53 #39252Henrik Ahnfeldt
DeltagareInlägg av Robin Nyquist på 2016-11-16 22:06
Inlägg av Björn Ek på 2016-11-16 20:33
Hej! I helgen är det Gran Turismo Expo i Nacka! Jag noterar att ingen har frågat om hjälp än så då tänkte jag att jag får göra det. Klubben behöver hjälp med personer som vill stå i vår monter tillsammans med fem gamla Alfor och dricka kaffe och prata med folk. Jag har inte fått någon information om tider och sånt men gissar på att det blir något liknande som förra året så jag kommer gissa på att vi kommer behöva folk minst lördag Förmiddag och eftermiddag samt söndag förmiddag och eftermiddag. Om någon vet mer får de gärna fylla på här! Jag tänkte stå minst en halvdag antagligen mer. Axel Lindgren har sagt att han är på. Vilka mer?
Lördag Fm
–
–Lördag Em
-Henke
–Söndag Fm
-Ev Henke
–Söndag Em
-Ev Henke
Björn Ek
Fyllt i lite.
(((Segrare klass lll 2015))) Scuderia V.A.N Corse #63
17 november, 2016 kl. 19:05 #39253Axel Lindgren
DeltagareInlägg av Henrik Ahnfeldt på 2016-11-17 18:53
Inlägg av Robin Nyquist på 2016-11-16 22:06
Lördag Fm
– Axel
–Lördag Em
-Henke
–Söndag Fm
-Ev Henke
–Söndag Em
-Ev Henke
Björn Ek
Fyllt i lite.
Jag insåg att jag kan ju inte bara skriva, jag kan fylla i också
Axel Lindgren
17 november, 2016 kl. 21:00 #39254Martin Atterhall
DeltagareInlägg av Axel Lindgren på 2016-11-17 19:05
Inlägg av Henrik Ahnfeldt på 2016-11-17 18:53
Inlägg av Robin Nyquist på 2016-11-16 22:06
Lördag Fm
– Axel
–Lördag Em
-Henke
–Söndag Fm
-Ev Henke
-MartinSöndag Em
-Ev Henke
-Martin fram till 15Ställer upp men inte valt pass ännu:
Björn Ek
Kompletterat lite till…
18 november, 2016 kl. 14:01 #39255Joakim Landelius
KeymasterKan ta ett pass på Lördag.
/Jocke
Du kan kalla mig herr Charlie
18 november, 2016 kl. 15:23 #39256Björn Ek
DeltagareNu finns det utställarpass i entrén till alla som anmält sig + ett par extra om ditt namn skulle saknas eller om fler kommer till.
I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.
18 november, 2016 kl. 15:38 #39257Joakim Landelius
KeymasterStrålande!
För den ordningssamme, finns det ett schema på vilka som ska stå och vilka tider?
/Jocke
18 november, 2016 kl. 15:49 #39258Björn Ek
DeltagareInlägg av Joakim Knutsson på 2016-11-18 15:38
Strålande!
För den ordningssamme, finns det ett schema på vilka som ska stå och vilka tider?
/Jocke
Knappar på det nu så alldeles strax!
18 november, 2016 kl. 16:01 #39259Björn Ek
DeltagareInlägg av Axel Lindgren på 2016-11-17 17:15
Jag kör gärna på lördagen och startar då gärna på förmiddagen. Kan tänka mig att stå en bit in på eftermiddagen om så behövs. Funkar det om man dyker upp 09:45-ish
?
9:45-ish borde vara tämligen perfekt för förmiddagsskiftet!
18 november, 2016 kl. 16:02 #39260Björn Ek
DeltagareNu finns schemat i första posten! Gnäll på detsamma är välkommet här i tråden!
Ni som stod förra året får gärna uniformera er i de svarta Club-piké som delades ut då. Ni andra kan antingen matcha med svart överdel (Tee eller skjorta) eller ta på er vad ni råkar känna för!
18 november, 2016 kl. 16:10 #39261Joakim Landelius
KeymasterGnäll!
Hemma har åsikter.
Lördag FM
Lördag EM/Jocke
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.