Gummimattor Giulia

Published by Bo Sundberg on

Forum Allmänt Gummimattor Giulia

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 41 totalt)
  • Författare
    Bo Sundberg
    Deltagare

Hej

Jag är på jakt efter gummimattor till Giulia.  Har köpt några billiga på Biltema bara för att ha lite skydd men de passar sisådär. Undrar därför om någon hittat några gummimattor som passar bra.

Bosse

Björn Ek
      Deltagare

En gummimatta som passar bra i en italiensk premiumvagn är en textilmatta som man tvättar och byter lite oftare. En gummimatta som passar fint i en Volvo, buss eller entreprenadmaskin är en gummimatta gjord av gummi… 

I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.

Peter Olander
        Deltagare

Tja jag köpte mattor på skruvat.se och till bagaget på bilen&jag dragkroksproffset

passar perfekt kan rekomenderas

peter

Peter Olander
          Deltagare

finns du i stockholm isåfall kan du kolla in dom så ser du

Ayhan Dizdar
            Deltagare

Hej,

jag var också på jakt efter gummimattor till min och brorsans Giulior. Tyvärr kammade jag noll och valde istället att kontakta en större europeisk tillverkare av gummimattor. Det var väldigt välinställda och erbjöd sig att ta fram måttriktiga mattor till Giulia. De lovade produktion inom 2 veckor och jag lär få hem dem inom 1-2 veckor . Priset på ca 50 euro var helt OK tycker jag. Om någon är intresserad av dessa mattor så hör av er. Jag lägger upp bilder när jag fått dem. De är svarta med svart kantskoning.

ni når mig på ayhan_dizdar@hotmail.com

ciao

Ayhan

Ayhan Spider 2000 Veloce -77 / GTV6-2,5 -86 / Stelvio Veloce Black Edition 2,0-280hk -2019

Låter intressant om jag nu skulle slå till så jag håller koll vad som händer här.
              Tygmattor gäller inte i norrland… vill skydda bilen så gott det går…

Alfa Giulia Super 2.0 Q2 -17 Fiat Punto Easy -13

Bo Sundberg
              Deltagare

Hej

Om jag fattar dig rätt så är det gummimattor å då är jag intresserad. Jag har redan tygmattor. 

Bosse 

Ayhan Dizdar
                Deltagare

Hej,

-Jo, det är gummimattor jag har beställt. De har någon form av skyddslist på kanterna, men jag vet inte vilket material det är. Får återkomma när de levereras.

ciao

Ayhan

Ayhan Spider 2000 Veloce -77 / GTV6-2,5 -86 / Stelvio Veloce Black Edition 2,0-280hk -2019

Peter Olander
                  Deltagare

vart är du någonstans i landet är du i stockholm kan du kolla in mina mattor jag köpt

Mattorna på skruvat.se var det nån universal eller till nån speciell bil?
                    Nåt du fick skära till så den passar?

Ayhan, de går inte få i svart med röd kantskoning?

Ayhan Dizdar
                    Deltagare

Hej Christer,

Det kan jag kolla. Min kontakt har varit på semester så jag väntar på besked kring mina egna mattor som borde vara leveransklar nu. Återkommer snarast.

Michael Elofsson
                      Deltagare

Inlägg av Ayhan Dizdar på 2017-03-08 22:39

Hej Christer,

Det kan jag kolla. Min kontakt har varit på semester så jag väntar på besked kring mina egna mattor som borde vara leveransklar nu. Återkommer snarast.

Hejsan, Jag kan också vara intresserad av sådana som sagt, gärna bilder när de kommer

Ayhan Dizdar
                        Deltagare

Hej

Lite uppdateringar kring gummimattorna.

Jag har inte fått min leverans ännu men skall få mer specifik info inom kort.

Fick dock bekräftat att man kan få varierande konfigurering på mattorna gällande gummifärg samt färg på kantband.

Se exempel på bifogade bilder.

Ni som är intresserade kan väl skicka orderbekräftelse till mig på nedan e-post:

ayhan_dizdar@hotmail.com

pris: 50€ / mattsett ( 2 mattor fram + 2 mattor bak) exkl. frakt

Jag håller på att undersöker förmånliga fraktalternativ.

Ciao

Ayhan

You got Mail.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 41 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.