Gummimattor Giulia

Published by Bo Sundberg on

Forum Allmänt Gummimattor Giulia

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 41 totalt)
  • Författare
    Bo Sundberg
    Deltagare

Jag mailar.

Henrik Lundberg
    Deltagare

Jag är också intresserad av mattor, men jag skulle gärna vilja se hur dom ser ut när du får dom!

BTW, är det någon som hört något angående mattor från Alfa Romeo ?

/ Henrik

Ayhan… inget nytt på matt-fronten? 🙂
    Antar att du noterat mitt mail om beställning.

Alfa Giulia Super 2.0 Q2 -17 Fiat Punto Easy -13

Kenneth Larsson
    Deltagare

Jag bara har en stilla undring som jag haft sedan denna tråden började: Har ni verkligen gummimattor i bilarna ????? 

Finns ju inget jag hatar så mycket – ja möjligen folk som envisas åka runt med takräcke eller skidbox helt i onödan1

Golmattorna i tyg räcker långt och man får be passagerarna om att inte skyffla in grus och snö i bilen – och veckostädningen räcker för att hålla rent i bilen!

Jag förstår din tankegång men det beror kanske på vart man bor och hur man använder bilen.
    Jag kör året runt… skjutsar folk eftersom jag samåker. Smutsiga miljöer, snö som finns drygt halva året och lätt slinker in. Då tycker jag gummimattor är ett vettigt skydd för min fina Alfa.

Ayhan Dizdar
    Deltagare

Jo med småungar så blir det lätt lerigt med skånsk vinter. Då är det gummimattor som gäller ?

ciao

Ayhan

Ayhan Spider 2000 Veloce -77 / GTV6-2,5 -86 / Giulia Super 2.0T -17

Gustav Holmdahl
    Deltagare

Mail skickat med intresseanmälan!

Giulia 20 Super

Ayhan Dizdar
    Deltagare

Så kom mattorna slutligen. De ser jättefina ut men problemet var att jag fick fel färg. Det löser sig på något sätt då några ev kan tänka sig att välja dessa beige istället för svarta. I annat fall skickas de tillbaka då misstaget ligger hos producenten.

Jag tänkte lägga en store order nu på måndag 3/4 då flera har bekräftat sitt intresse. On ni är fler där ute som är intresserade så ger jag er chansen nu.

Priset blir 50€ för ett mattset och leverans hem till mig i Helsingborg hamnar på ca 10€/mattset som det ser ut just nu. Sen tillkommer leveranskostnad från mig hem till resp person, vilket kan variera beroende på var man bor.

Kontakta mig på

ayhan_dizdar@hotmail.com

Ayhan Dizdar
    Deltagare

Har du nån pejl på ungefär leveranstid till dig, om du beställde i måndags? De ska kanske specialtillverkas efter våra önskemål så det tar lite tid?
    Hur många beställningar blev det tillslut?

Ayhan Dizdar
    Deltagare

Hej,

Jo, jag skickade ordern i måndags och idag verifierades den och en faktura skall skickas till mig via e-post . Den lär komma imorgon och då betalar jag totalsumman inklusive frakt. I normalt läge skall det ta 1-2veckor om inga produktionsstörningar uppstår. 

Jag har lagt en beställning på 7 mattset i några olika konfigurationer. Min egen och brorsans felleverans med beige mattor skall skickas tillbaka och vi kommer att få nya med rätt konfiguration. Det var tyvärr ingen som hade passande inredning som matchade de fellevererade beige mattorna. Vet inte om det finns Giulior med beige inredning? 

Låter kanonbra.
    Då hinner de säkert komma innan min bil levereras. Blir bra att få lägga in dem på premiärturen, 20-mil hemåt..

Tänkte bara kolla… Du har inte fått mera info om beräknad leverans?
    Det är väl 3 veckor nu sedan du skickade in beställningen?

Ayhan Dizdar
    Deltagare

Du föregick mig Christer. Tänkte överraska med att produktionen är klar och att mattorna är på väg. Räknar med att de är hos mig i nästa vecka. Återkommer när jag fått leveransen. 

Gustav Holmdahl
    Deltagare

Fick mina svarta gummimattor igår. Fina grejer! Nu saknas bara bilen att ha dem i 

Giulia 20 Super

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 41 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.