Halmstad sportscar event

Published by Fredric Gustafsson on

Forum Allmänt Halmstad sportscar event

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare

Är det någon mer än jag som ska ställa ut sin alfa? Tänkte förgylla tillställningen med giulia spider-63. Var där förra året och det är en väldigt ambitiös och bra utställning. 

Michael Emilsson
    Deltagare

Jag ska vara med med min GTV -97. Ska bli roligt, vädret verkar bli vettigt också 

Kommer dit med. Men jag har glömt att anmäla bil så det blir bara som besökare. Vore kul att träffas och beundra alforna tillsammans 

James Edberg
      Deltagare

Riktigt bra o lagom stor träff! Hade kommit med spider om jag inte skulle gå på ac dc i huvudstaden ?

Alfa Stelvio 2.2 -17 - Alfa Spider 3.0 -99 - Maserati QP -08 - Volvo v70 Bi-fuel -06

Michael Emilsson
        Deltagare

Giltigt skäl, accepteras 

Nihat Dizdar
          Deltagare

När och var exakt är utställningen?

Nihat Dizdar

Ayhan Dizdar
            Deltagare

Jag hoppas inte det är den 18:e, för då är det jubileumsevent för Kristianstads GP 1955 i Råbelöv. En stor utställning där man lyckats få med flera av billarna som deltog i olika klasser när det begav sig. Även en massa bilder och berättelser om detta GP. 17-19/7 så är det körning runt om i Skåne samt på de bendelar som finns kvar. Jag skall åka dit med min Spider -77 och jag vill gärna se fler AR där. 

Kolla här

http://www.vramgrandprix.se/23-swedish-categorys/kristianstad-gp-se

Ciao

Ayhan

Ayhan Spider 2000 Veloce -77 / GTV6-2,5 -86 / Stelvio Veloce Black Edition 2,0-280hk -2019

Kommer med min Spider 2002

Stefano:CAR 9126 : Alfa Romeo Spider 3.0 V6 24v -02

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.