händer det något kul bil/alfarelarerat i stockholm nästa vecka?

Published by Dennis Mollberg on

Forum Allmänt händer det något kul bil/alfarelarerat i stockholm nästa vecka?

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    Dennis Mollberg
    Deltagare

Jag ska upp på kurs till arlandastad nästa vecka, troligen sveriges tråkigaste plats. Ett hotell omgivet av ett industriområde dådär tom. macdonalds stänger tidigt!

Istället för att dricka öl i hotellbaren söndag till torsdag så brukar jag ge mig ut på lite saker på kvällarna.

Man åker och hälsar på nån bekant eller kollar på något kul som händer, det behöver egentligen inte vara bilrelaterat heller.

Några tips?

Björn Ek
      Deltagare

Tja Dennis! Kista/Vinsta/Abrahamsberg är tre olika garage där det skruvas massa alfa för tillfället, och alla har kaffebryggare! Hör av dig bara!

I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.

Dennis Mollberg
        Deltagare

Det låter bra! 🙂
          Måndag till onsdag kväll funkar för mig.

Axel Lindgren
          Deltagare

Ytterligare ett tips är att besöka träffen på Röda Cafét i Värby på tisdag kväll.

Nackdelen är att du då kommer att behöva uppleva Stockholms rusningstrafik då du kommer att åka från norra sidan till södra sidan. Men vad gör man inte för passionen och för att få träffa andra alfisti.

För ytterligare info se aktivitetskalendern.

Välkommen!

Axel Lindgren

Dennis Mollberg
            Deltagare

Frågan är om jag ens hinner dit? Det stod att det stänger vid sju och det tar väl två timmar genom stockholm?

Helt otroligt att de inte kan slänga upp en väg runt stockholm från norr till söder, det vore en tjänst både för miljön och folks psykiska hälsa 😉

Björn, ligger något av garagen norröver? Jag har för mig du bodde norr om centrala Stockholm.

Björn Ek
              Deltagare

Alla de tre nämnda är norr om stan. Ring mig!

I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.

Dennis Mollberg
                Deltagare

Nummer?

Björn Ek
                  Deltagare

Inlägg av Dennis Mollberg på 2015-05-03 20:37

Nummer?

Klicka på mitt namn och sedan på “om mig” så dyker den infon upp om du är inloggad!

Robin Nyquist
                    Moderator

Jag och Ahnfeldt kommer att finnas i Vinsta tisdag samt onsdag kväll! Varmt välkommen!

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.