Och det såg jag nu först 
jag hade gett en tunna skit för en Box, när jag låg i stuga 4 som fullständigt saknade all form av isolering och täta dörrar, och och frös som en hund,,, pissnödig och eländig. Funderade allvarligt på att pissa i sängen, men det blir bara varmt en liten stund så jag gick ut på verandan som var vit av snö!!! Det var då jag bestämde mig för att skita i det här, lasta och åka hem, men just som jag fått in snorren i kalsongen igen så började allting darra i hela kroppen och jag stelnade och skakade av frossa och kom knappt tillbaka till sängen. Väl där så tänkte jag att jag ska försöka sova, för i jämförelse med ute så var det nu ganska skönt i sängen, om inte täcket hela tiden gled av sovsäcken jag köpt på vägen eftersom jag glömde sängkläderna hemma. jaja, ni hajar. Det ena gav det andra och till sist blev det några härliga rejs. Hur jäkla eländigt och värdelöst det bland verkar så när man väl står på gridden och det är rejs så ångrar man ingenting och man har glömt allt elände, och det är fantastiskt att träffa alla härliga människor igen. Tack alla för en fantastisk helg 
Tack
(((Segrare klass lll 2015))) Scuderia V.A.N Corse #63