hej hopp på nya siten

Published by Benny Steen on

Forum Allmänt hej hopp på nya siten

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 56 totalt)
  • Författare
    Sven Lennartsson
    Deltagare

Och hur får jag i efterhand in en profilbild (av mig själv)? Hittar inte någon uppladdningsmöjlighet.

Sven L

Henrik Lindgren
      Deltagare

Tänkte lägga till bilar i Mitt Garage, men då får jag meddelande att jag inte är medlem och ändå är kontot skapat via medlemsnumret.

Björn Ek
        Deltagare

Inlägg av Henrik Lindgren på 2014-01-09 17:14

Tänkte lägga till bilar i Mitt Garage, men då får jag meddelande att jag inte är medlem och ändå är kontot skapat via medlemsnumret.

Du behöver betala ditt medlemsskap först, sen kickar det där in automagiskt! 

I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.

Björn Ek
          Deltagare

Inlägg av Sven Lennartsson på 2014-01-09 17:13

Och hur får jag i efterhand in en profilbild (av mig själv)? Hittar inte någon uppladdningsmöjlighet.

När du är inne på “Jag och AR” så väljer du “Om mig” i sidomenyn. Där ska du sen kunna hitta en knapp som heter “Redigera profil”. Bilduppladdningen hittar du under fliken “Uppdatera min profil”.

I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.

Sven Lennartsson
            Deltagare

Inlägg av Björn Ek på 2014-01-09 17:43

Inlägg av Sven Lennartsson på 2014-01-09 17:13

När du är inne på “Jag och AR” så väljer du “Om mig” i sidomenyn. Där ska du sen kunna hitta en knapp som heter “Redigera profil”. Bilduppladdningen hittar du under fliken “Uppdatera min profil”.

Näru. Vid tryck på Uppdatera min profil hoppar det till lite och jag är tillbaka på ‘Redigera min profil’.

Kör Mac OS 10.9.1 och Safari 7.0.1.

Sven L

Martin Olsson
              Deltagare

Hur gör man för att förnya medlemskapet om man är ny medlem och skall få detta år gratis?

Har för mig man fick ett papper med senaste KB men tror jag lyckats slarva bort den…

Inlägg av Martin Olsson på 2014-01-09 18:01

Hur gör man för att förnya medlemskapet om man är ny medlem och skall få detta år gratis?

Har för mig man fick ett papper med senaste KB men tror jag lyckats slarva bort den…

Tjena Martin!

Jag ska stämma av med Ola ang. betalningen bara, så ordnar vi det.

Inlägg av Admin (Stefan Atterhall) på 2014-01-09 19:37

Inlägg av Martin Olsson på 2014-01-09 18:01

Tjena Martin!

Jag ska stämma av med Ola ang. betalningen bara, så ordnar vi det.

Det är grönt Martin. Jag har gett dig medlemskap nu! 

Det vart ju snyggt det här… 

När barnsjukdommarna är avklarade blir det kanon…

Thomas Sjölin
                Deltagare

Så var min DNS uppdaterad också.

Men chefen, du får krympa din profilbild en aning, hela sajten blir ju alldeles galen annars!

Rolf Ekman
                  Deltagare

Det ser kanon ut

Rolf Ekman

James Edberg
                    Deltagare

fräscht 😉

Alfa Stelvio 2.2 -17 - Alfa Spider 3.0 -99 - Maserati QP -08 - Volvo v70 Bi-fuel -06

Kenneth Larsson
                      Deltagare

Jag har lagt upp bilar nu i “Jag & Alfa Romeo” delen! Känns riktigt kul faktiskt och blir riktigt läckert! Känns mycket bättre att jobba med än vad jag trott när vi kläckte namnet en gång för lääääänge sedan!

Känns lättarbetat med – ska fnula lite med text och så sedan i helgen – men måste skotta snö först bara!

Karl Sandler
                        Deltagare

Snyggt jobbat med nya hemsidan!

Informatonen om banmötet på Gelleråsen leder till ” not found”.

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 56 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.