Hur anmäla sig till Challenge på Kullen 15-16/8?

Published by Jonas Klang on

Forum Bankörning Hur anmäla sig till Challenge på Kullen 15-16/8?

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Jonas Klang
    Deltagare

Får bara upp alternativen Klass A, B, C eller Classico när jag försöker anmäla mig?!? Ska jag välja Classico eller? Hade ju helst kört Challenge 

Mvh Jonas

You need to be fast to look smart

Sune Karlsson
      Deltagare

Du menar rullgardingsmenyn för avgift i anmälan? Mycket märkligt, ska vara Klass 1, 2, 3 och Classico. Jag har dubbelkollat att det är upplagt så.

Kan du prova igen?

Går det så går det...

Sune Karlsson
        Deltagare

OK, ser nu att du anmält dig till Classico. Det får väl duga

Går det så går det...

Jonas Klang
          Deltagare

Inlägg av Sune Karlsson på 2015-08-11 09:49

Du menar rullgardingsmenyn för avgift i anmälan? Mycket märkligt, ska vara Klass 1, 2, 3 och Classico. Jag har dubbelkollat att det är upplagt så.

Kan du prova igen?

Ska det vara “Classico”, eller menar du att det ska vara “Challenge”?

Såg inget annat råd än att välja “Classico” och då dök jag upp som anmäld till Challenge.

/Jonas

Sune Karlsson
            Deltagare

Inlägg av Jonas Klang på 2015-08-11 11:39

Inlägg av Sune Karlsson på 2015-08-11 09:49

Kan du prova igen?

Ska det vara “Classico”, eller menar du att det ska vara “Challenge”?

Såg inget annat råd än att välja “Classico” och då dök jag upp som anmäld till Challenge.

/Jonas

Challenge har väl fyra klasser, 1, 2, 3 och Classico? Så ja, du är anmäld till Challenge men i fel klass. Spelar nog ingen större roll

Går det så går det...

Jonas Klang
              Deltagare

Nu fattar jag! Var tydligen lite dum i huvudet igår när jag skulle anmäla mig  Min hjärna tolkade 1, 2 och 3 som gatklasserna A, B och C och att det då borde finnas ett val för Challenge, SORRY!

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.