Hur betala medlemsavgift för 2015?

Published by Claes Anstérus on

Forum Allmänt Hur betala medlemsavgift för 2015?

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 41 totalt)
  • Författare
    Claes Anstérus
    Deltagare

Skulle gå in och betala avgiften för 2015 men lyckades bara avregistrera mig själv.

Hur kommer jag tillbaka in på 2014 och hur betalar man för 2015?

Med vänlig hälsning Claes Anstérus

Crister Borg
      Deltagare

Det står i nya Klöverbladet!  Tror det va så att man skulle få nåt mail eller meddelande när det va dax.

elCrillo Kalmar

Jag har också varit inne och kollat för att förnya medlemskapet, och där finns ingen funktion för att förnya sin prenumeration vad jag kan se.

Avsluta knapp däremot finns det.

/mopar

Kan det vara så att “knappen” blir aktuell när tiden gått ut kanske?

Some people play hard to get. I play hard to want...

Tja, när noll procent förnyat medlemskapet kanske någon kollar på funktionaliteten.

Eventuellt kan det funka att logga ut för då finns det andra alternativ i droplisten “klubbinfo”

/mopar

Crister Borg
        Deltagare

Inlägg av Crister Borg på 2014-12-17 19:37

Det står i nya Klöverbladet!  Tror det va så att man skulle få nåt mail eller meddelande när det va dax.

Sidan 11, nyaste Klöverbladet: “De allra flesta av er får ett mail med uppmaningen att betala medlemsavgiften…”

Har ni fått mailet, det har inte jag ännu så det reder sej nog framöver…!

elCrillo Kalmar

Claes Anstérus
          Deltagare

Jag uppfattade inte att man skall vänta på mailet.

“De allra flesta” fick mig att misstänka att man ev. missat mig och att jag borde göra det ändå.

Eftersom jag skall vara bortrest en tid tyckte jag det kunde vara skönt att få det undanstökat.

Ragnar Rosengren
            Deltagare

Hej!

Jag har koll på detta. Med nuvarande funktionalitet på hemsidan skall betalningsfunktionen dyka upp automatiskt i och med årsskiftet, tyvärr tyvärr inte innan men detta skall vi försöka åtgärda till kommande år för att få en flexiblare lösning.

Det kommer – som informerat i KB – ett mail som uppmärksammar mottagarn på att det är dags och hur man gör.  Vi har valt att inte skicka detta mail långt innan betalningsfunktionen är tillgänglig för att minska risken att det glöms bort osv.

Härligt att ni är heta på gröten s a s, vi har goda förutsättningar för att få ett toppenår 2015 och jag väntar otåligt på våren och personligen inte minst då bansäsongen. Och visst går tiden väldigt långsamt när man väntar på lanseringen av nya Giulian!

Mvh

Ragnar

156 2.0 TS Challenge (Gruppo N Olanda), #77 CAR Challenge klass III

Kan bekräfta att funktionen funkar nu på nya året

Gott Nytt Alfaår på er alla

/mopar

Tackar, då vet jag. Var lite osäker om det skulle ta nån dag eller två…

Dags att öppna “plånboken” då..

Alfa Giulia Super 2.0 Q2 -17 Fiat Punto Easy -13

Igino Cazzola
              Deltagare

Det går inte att betala om man inte använder PayPal (min bank gillar inte PayPal).

Jag är fullständigt Räserskadad

Bengt Svedberg
                Deltagare

Gick bra att betala med VISA-kort , har ej paypal. 

Igino Cazzola
                  Deltagare

Inlägg av Bengt Svedberg på 2015-01-01 17:09

Gick bra att betala med VISA-kort , har ej paypal. 

Vad har du för bank? Jag fick bara två alternativ:
                    1. Logga in med PayPal.
                    2. Registrera dig hos PayPal.
                    När jag registrerade mig hos PayPal fick jag ett felmeddelande i linje med: Det är nå’t fel på ditt kort, tag kontakt med din bank.

Igino Cazzola
                    Deltagare

Hittat på internetet:
                      “Du måste ha ett kreditkort (behöver inte koppla någon riktigt kredit till det dock)…Jag har hört att folk har gått runt detta men hur de har gjort vet jag inte…”

Förra året gick det bra att använda betalkort, varför inte i år?
                      /en som slutat att använda kreditkort

Axel Lindgren
                      Deltagare

Jag har haft problem med att logga in på mina paypal-konton då jag har glömt lösenorden, men det ska finnas en gäst-funktion när man väljer att förnya medlemskapet. Den här funktionen gör att du kan betala med ett betalkort utan att logga in på paypal. Klicka på “Förnya” och leta efter antingen “Gäst” eller “Gästkonto”. Då kommer du till ett formulär där du får fylla i uppgifter och kan på så sätt betala medlemskapet.

Axel Lindgren

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 41 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.