Hur vanlig eller ovanlig är Giulia?

Published by Nihat Dizdar on

Forum Allmänt Hur vanlig eller ovanlig är Giulia?

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare
    Nihat Dizdar
    Deltagare

Efter en tur genom Tyskland från norr till söder, en sväng genom Österrike och Schweiz för att slutligen landa i Livigno i italienska alperna, hur många Giulior har vi sett? Inte en enda kan jag informera er om! ?

Ja har troligtvis den enda Giulian i hela Livigno!!! ? Ska det behövas en svensk för att få ner en Giulia i Livigno? Tydligen ???

Nihat Dizdar

Thomas Sjölin
      Deltagare

Jag har hittills sett en live ute i stockholmstrafiken.

Peter Braun
        Deltagare

Giulian är en så pass ny modell så det tar väl lite tid innan den blir en vanlig syn. Det jag har hört är att Giulian sålt rätt bra. 

Ola Danielsson
          Deltagare

Allt så är Osby Giulia-tätare än Livigno 

Magnus Berg
            Deltagare

Såg just en Azzurro på Högsboleden (Göteborg). Första jag ser ute i trafiken. Ruskigt snygg!

Nihat Dizdar
              Deltagare

Inlägg av Ola Danielsson på 2017-02-19 13:56

Allt så är Osby Giulia-tätare än Livigno 

Precis Ola! ??

Nihat Dizdar

I Värnamo finns en 

Tifosi

Gustav Holmdahl
                Deltagare

Jag såg ett par Caribineri(polisbilar) i Dolomiterna när jag var nere i Italienska alperna i januari. Så visst finns dem, även i moderlandet!

Giulia 20 Super

Ayhan Dizdar
                  Deltagare

Vad jag sett så här långt så är jag troligen den enda i Helsingborg som har en Giulia. Har inte sett en enda i stan. Pendlar dagligen mellan Helsingborg och Malmö och även på denna sträcka känns ja ensam. Ser dock några 159:or och Giuliettor vilket är kul. 

Ayhan Spider 2000 Veloce -77 / GTV6-2,5 -86 / Stelvio Veloce Black Edition 2,0-280hk -2019

Peter Braun
                    Deltagare

Giulian släpptes för så inte länge sedan ut på marknaden. Hur många Volvo V90 ser ni ute på vägarna i resten av Europa? Det tar ju lite tid innan en ny modell rent procentuellt tar plats i en bilpark. Många har säkert inte fått sin beställda bil heller. Alfa har ju ökat sin försäljning med 31% och det beror nog knappast på Giuliettan.

Nihat Dizdar
                      Deltagare

Inlägg av Peter Braun på 2017-02-21 13:33

Giulian släpptes för så inte länge sedan ut på marknaden. Hur många Volvo V90 ser ni ute på vägarna i resten av Europa? Det tar ju lite tid innan en ny modell rent procentuellt tar plats i en bilpark. Många har säkert inte fått sin beställda bil heller. Alfa har ju ökat sin försäljning med 31% och det beror nog knappast på Giuliettan.

Det är ju korrekt vad du säger Peter men rimligen borde det finnas några Giulior här i Livigno, det är ju trots allt hemmaplan. Förresten så har jag sett 2st V90 här i Livigno, visst de har inte itailenska skyltar men ändå.

Livigno är Audi-land och förvisso även Fiat Panda 4×4-mark. Måste också påpeka att här finns rimligt många Volvo XC60 & XC90 (gamla modellen).

Måste också berätta att idag var jag ute och tog en sväng med Giulian och mötte en 156:a och killen som körde sken upp som en sol gjorde en typisk italiensk gest, typ puss på fingertopparna som sedan slängs ut i riktad riktning, ja ni vet vad jag menar. ? Hur många andra bilmärken skapar sådana reaktioner!? Giulia är en klar magnet även här kan jag intyga. Mååånga blickar idag ?.

Nihat Dizdar

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.