Inbjudan Track Day Gelleråsen! 8/6
Published by Mattias Filander on
› Forum › Bankörning › Inbjudan Track Day Gelleråsen! 8/6
- Detta ämne har 1 deltagare och 0 svar.
-
FörfattareInlägg
-
21 maj, 2019 kl. 08:36 #44031
Jag vill härmed bjuda in alla mina Alfisti-bröder och systrar till en utmärkt Track Day på Gelleråsen.
Min fru driver sen ett antal år Nordic Time Attack-serien och jag finns med i periferin. Tillsammans med JRM Racing så anordnar vi en Track Day på Gelleråsen dagen innan våran tävling på söndagen.Den öppna körningen är alltså på lördag 8/6 från kl 0900 till 1630.
Normalt pris är 1500kr men om ni mailar mig på mattias@nordictimeattack.se och uppger ‘Alfisti’ i ämnesraden så kör ni för 1000 riksdaler.
Det kommer vara många balla bilar på plats eftersom vi har tävling dagen efter. Bla så kommer en Porsche 991 GT2 RS, en McLaren 720S, ett par GT3 RS och Cup bilar och en hel drös “vanliga” GT3:or. Men även Sveriges snabbaste Honda Type R, Corvette Z06, massa Evo’s osv. Vore underbart att se några Alfor bland dessa!
Information:
Övriga förare: 1500 kr / person
Är ni flera som delar bil tillkommer 500 kr / extra förare
Prova På licens SBF kan tecknas på plats 200 kr
Anmälan sker till: mattias@nordictimeattack.se
Där anger ni:Namn
Adress
Postnr
Bil
Innehar/saknar SBF licensNär anmälan kommer till oss får ni ett mail med en faktura på anmälningsavgiften.
Avgiften ska vara betald senast 2019-06-07
Anmälan är först komplett när betalning har skett. Betalning kan ske via Swish också. Anmälan är bindande. Vi tar emot anmälan på plats i mån av plats!Begränsat antal platser, först till kvarn gäller!
Tidsschema: (OBS: detta är ca tider)
Körning mellan 09:00 – 16:30
Förarmöte: 08:30Vill du komma som åskådare är du varmt välkommen, vi tar ingen avgift denna helg!
Alla bilar är välkomna, men några enkla regler som vi vill att ni följer denna dag:
Bilarna ska vara kördugliga, inga läckage, hjul som nästan trillar av eller liknande.All körning sker på egen risk.
OBS! Ingen drifting tillåten, endast banracing denna dag. Förarmötet är obligatoriskt!
OBS! Ljudnivå Max 95db. Nordic Time Attack förbehåller sig full rätt att avvisa bilar från fortsatt körning om ljudnivån ej innehålls, utan återbetalning.
Klädsel: Heltäckande klädsel i bomull. Hjälm samt handskar. Hjälm gäller även medåkare!
Ta med en presenning till att ha i depåområdet! Alla bilar ska parkeras på en presenning eller absorberande matta.
Varmt välkommen till Gelleråsen lördag 8 juni!
//Nordic Time Attack & JRM RACING AB
Oo=v=oO
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.