Inför Kinnekulle 1

Published by Mats Forssén on

Forum Bankörning Inför Kinnekulle 1

Visar 3 inlägg - 31 till 33 (av 33 totalt)
  • Författare
    Dan-Erik Hansson
    Deltagare

Inlägg av Sune Svensson på 2014-06-10 20:46

vid bytet av vatenpump så bör man ta bort kammremmarna så jag drog runt motorn på känsla för att komma till nolläge tittar på kammarnas märken för hur dom skall stå .  Vadnudå alla 4 står fel kontrollerar igen om jag har vägning nejdå  ALLA 4 KAMMARN STÅR FEL      Kammarna ställda efter första tändmärke på svänghjul fint. Alltså så har kört med en motor med felinställda kammar nästan en helg säsong o två race i år skall man gråta eller skratta eller gråta vet inte . Men nu när hon provkörd o de var så nackhåren reste sej .Nu går boxer 16v som en boxer 16v ska

Jaja, Den psykningen går inte. 

Men det ska bli trevligt med lite motstånd i klassen igen. På Gelleråsen i fjol fick jag ju köra slut på bränsle för att dte skulle bli spännande. 

Vi ses på Ringen!

/Danne

Sune Karlsson
      Deltagare

En liten varning till dom som tänkt sig att åka via Västerås. E18 är avstängd mellan Västerås (egentligen avfarten efter Hallstahammar) och Köping med omledning av trafiken. Tog nästan en timme extra för mig igår.

Går det så går det...

Niclas Rosengren
        Deltagare

Jens, klockrent. Visde det precis för min fru Gunilla och hon höll med 100 %

Vi syns i morgon bitti

Visar 3 inlägg - 31 till 33 (av 33 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.