Inspirerad körning i Skåne 14:e oktober

Published by Björn Nilsson on

Forum Träffar Inspirerad körning i Skåne 14:e oktober

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Björn Nilsson
    Deltagare

Hej som bekant brukar vi alltid ha en liten söndagstur i samband med Motorhistoriska clubens ”Gula Träff”.
    På grund utav lite utlandsvistelse får vi ställa in denna. MEN istället så kör vi inspirerad körning i samband med
    klubbens banmöte på Ring Knutstorp den lördag 14:e Oktober (sommaren kommer sent iår ).
    För oss som vill inspireras innan vi är publik till rejskallarna på Ring Knutstorp samlas vid macken i Gårdstånga.
    Centralt belägen där väg E22 och Väg 104 korsas. Vi samlas så att vi kan köra klockan 10.00.
    Målgång är planerat till 12.00-12.30 på Ring Knutstorp där vi kan luncha för att sedan titta på avslutningen
    utav banmötet.
    Frågor går bra till Björn Nilsson 0707-833738 eller Ulf Hellström 0703-151337
    Välkomna.
    Björn och Ulf

Björn Nilsson

Jane Ison
    Deltagare

Jag har sett vägarna, inspirerande för att säga det milt. Rekommenderas. Jane

Jane Ison

Per Wadén
    Deltagare

Vi anmäler oss!

Per & Viviann Wadén i Helsingborg

PerBerlina

Anders Holmberg
    Deltagare

Jag kör ner från Stockholm redan på fredag & stannar till i Hbg.

Så jag är på plats, klar för avfärd i god tid på mötesplatsen.

/Anders

Anders

Nihat Dizdar
    Deltagare

Jag räknar med att möta upp i Gårdstånga såvida det inte blir alltför blött på lördag. Väderleksrapporten ändras ju stup i ett från solsken till regn…..hmmm!? ?

Nihat Dizdar

Jacob Wolving
    Deltagare

Tack till er som arrangerade körningen! Fantastiska vägar, vackra bilar och trevliga människor. Det är rätt gôtt att vara Alfa-tok! 

Nihat Dizdar
    Deltagare

Instämmer med tidigare inlägg. En riktigt trevlig rundtur med några riktigt grymma bilar, dessutom väldigt trevligt sällskap. Synd bara på det sura vädret annars hade Bertonen luftats. Respekt till de som rattade sina rariteter i de förhållandena.

Nihat Dizdar

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.