Italienska bilar Nyköping 3/8 Hamnträffen

Published by Kenneth Larsson on

Forum Träffar Italienska bilar Nyköping 3/8 Hamnträffen

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Kenneth Larsson
    Deltagare

På onsdag kväll (3/8) är det Italienska bilar på hamnträffen i Nyköping. Själv kommer jag att åka dit med Bertonen om allt fungerar som det ska.

Det vore kul om man inte blir ensam där – Området öppnar ca 17.30 och brukar hålla på till kl 21 på ett ungefär. Normalt sett hög standard på bilarna och intresserad och kunnig publik.

http://automobilsallskapet.se/?page_id=2361

3 augusti, Tema: Italienska bilar   
      Trevlig mix av fullblod och småbilar samt alla intressanta märken däremellan, dvs Ferrari, Maserati, Lamborghini, Lancia, Alfa-Romeo och Fiat ”flerahundra”. Vi firar Lancias 110 årsjubileum med en parad med Lancia-bilar

Roger Persson
      Deltagare

Ensam? oh nej, 2000 Berlinan och en nybliven medlem kommer också, nybesiktigad, blankt papper,,,,,men,,,,, utan CAR dekal……..

behöver själv någon Alfa Romeo persedel, kan inte gärna komma med den gröna Jaguar tröjan, hjälp mig, var hitta något passande //Roger

Per Hellman
        Deltagare

Hej.

Jajamen om vädret är acceptabelt så fäller jag ner taket o kör dit.

Pelle H

Bobby Green
          Deltagare

Jag kommer =)

Kommer nog dit som åskådare i hopp om att få se en livs levande Stepnose, det skulle vara kul!
            Den där hemma behöver nog ytterligare några år på sig innan den kan rulla dit för egen maskin

Kenneth Larsson
            Deltagare

Inlägg av RogerPersson på 2016-07-30 20:50

Ensam? oh nej, 2000 Berlinan och en nybliven medlem kommer också, nybesiktigad, blankt papper,,,,,men,,,,, utan CAR dekal……..

behöver själv någon Alfa Romeo persedel, kan inte gärna komma med den gröna Jaguar tröjan, hjälp mig, var hitta något passande //Roger

Det finns klubbgrejor att köpa på Olja & Oliv inne på söder i Sthlm. Annars får du ge dig till tåls till 60-års firandet på gärdet i Stockholm! 

Men du kan väl inte vara helt utan nån Alfa tröja ? 

Roger Persson
              Deltagare

Utan, nej, jag vill ha en till varje Bilmärke jag har och en keps därtill //Roger

Jag laddade upp några bilder här:

https://www.alfapower.nu/viewthread.php?tid=34482

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.