Jbil kör provkörningsevent på Skokloster

Published by Axel Lindgren on

Forum Träffar Jbil kör provkörningsevent på Skokloster

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Axel Lindgren
    Deltagare

JBIL är ny återförsäljare för Alfa Romeo i Stockholm. Jag och P-A var och visade upp oss och berättade lite om klubben i Vällingby för några veckor sedan. Kontaktuppgifter utbyttes och idag ringde Johan på JBIL upp mig. Man kommer att köra ett event i samband med Klassikermarknaden på Skokloster på lördag. Om vädrets makter är med så åker jag på lördag. Någon mer intresserad?

Axel Lindgren

Thomas Sjölin
    Deltagare

Vad är det för tider som gäller?

Axel Lindgren
    Deltagare

Jag har nu fått lite mer info av Magnus på JBIL som är ansvarig för eventet. Man kommer att ha en Giulia 200 hk samt en Stelvio 280 hk för provkörning. Ett par klassiska Alfor i form av en Giulia och en GTV kommer också att vara på plats. Tiden är mellan kl 09:00 och 17:00.

Mer info om Klassikermarknaden finns på http://www.klassiker.nu/traffar/klassikers-traffar/klassikermarknaden-skokloster-16-mars

Axel Lindgren

Axel Lindgren
    Deltagare

Jag kommer tyvärr inte att åka till Skokloster imorgon. Jag hoppas dock att ni som läser detta och bestämmer er för att åka får en trevlig dag där ute. Det kommer att bli en invigning nästa helg hos Jbil. Då kommer jag att närvara i Vällingby. Jag skriver lite mer om det i nästa vecka.

Axel Lindgren

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.