Jubileumsresan Milano

Published by Fredrik Brorsson on

Forum Träffar Jubileumsresan Milano

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
  • Författare
    Fredrik Brorsson
    Deltagare

Hej. 

Har anmält mig till Milanoresan i oktober. Vore intressant att veta om det är några fler somgjort det.

Axel Lindgren
    Deltagare

Jag har också gjort det!

Jag ska under helgen svara resebyrån och meddela att jag vill boka. Detta ska bli fantastiskt kul och därmed kan man bocka av ytterligare en sak på “att-göra-listan”.

Axel Lindgren

Per Wadén
    Deltagare

Borde finnas ett alternativ att ansluta i Milano, för oss som gillar att köra Alfa till Italien. 

PerBerlina

Axel Lindgren
    Deltagare

Inlägg av Per Wadén på 2016-04-02 21:09

Borde finnas ett alternativ att ansluta i Milano, för oss som gillar att köra Alfa till Italien. 

Kolla med Goslowtravel som är resebyrån som anordnar detta. De kanske kan fixa det.

Axel Lindgren

Robert Hultman
    Deltagare

Det är nu +20 deltagare anmälda till jubileumsresan. Därmed är minimiantalet för att resan ska bli av passerat med viss marginal. 

Det betyder också att vi förlänga anmälningstiden lite. Det finns med andra ord fortfarande tid att anmäla sig till resan om man vill.

Information om resan finns här:
    http://www.alfaromeo.org/Klubbinfo/Nyheter/TabId/102/userid/326/ArticleID/162/ArtMID/507/Jubileumsresa-till-Milano.aspx

Stockholm

Inlägg av Per Wadén på 2016-04-02 21:09

Hörduduuuu. Jag har en GTV som en gång köptes just för att göra en långresa,  som aldrig blev av. Kanske dags att göra det nu? 

Får du ett kostnadsförslag på hotell och CARevenemang utan flygresekostnaden får du gärna dela med dig för nu blev jag sugen! 

'06 GT 3.2L '00 Zender 166 3.0 GTAmodifierad ’70 Berlina räser

Thomas Sjölin
    Deltagare

Önskar jag hade förmågan att se så långt framåt. Skulle väldigt gärna åka men sådan framförhållning är helt enkelt inte möjlig.

Alice Havlickova
    Deltagare

Jag har förstått att det är en del som redan har anmält sig till resan och det känns jätte kul! Förmodligen skulle fler ha anmält sig om resan hade arrangerats på “annat” sätt. Det blir många tillägg förutom “grundpris” och för en del kan det känns lite för dyrt. Vilket jag kan ha full förståelse för. För min del spelar priset ingen roll men vi hade säkerligen fått fler med på resan om allt hade varit inkluderat eller om man själv löste den enklaste biten själv, dvs flyg och boende och allt annat var ett paketpris.

Kollade med GoSlowTRAVEL och fick fram ett pris om 10800 kr för min del enligt nedan.

Grundpris; 7800 kr ( flyg från Stockholm, del i dubbelrum inkl frukost, transfer flygplats, välkomstmiddag och besök på Museo Alfa Romeo inkl lunch)

SAS Plus GBG-MILANO: 1600 kr

Enkelrumstillägg: 1400 kr.

Kikar man på programmet så tillkommer en hel del extra. Hur tänker ni övriga kring detta?  Hur många har anmält sig? Finns det någon sammanställning? Är programmet spikat till fullo? Hur ser det ut? Hur många har anmält sig till respektive utflykt?

Andreas Spaak
    Deltagare

Anmälda. Klara. Ser fram emot Milano i oktober.?

Fredrik Brorsson
    Deltagare

Tack till alla som var med på denna kalasfina resa. Har lärt känna en hel drös av underbara och intressanta personer.

Hoppas verkligen att det kan bli en liknande nästa år.

Anders Englund
    Deltagare

Tack alla för en fantastisk trevlig resa med många garv !!!

Alfabrus

Magnus Petsen
    Deltagare

Ja det var en otroligt rolig upplevelse att åka på denna resa och träffa er alla!

En stor eloge också till våra “reseledare” som gjorde ett fantastiskt arbete.

Hoppas vi får chansen till fler sådana här sammankomster i framtiden…

Att äga en Alfa är inte ett bilägande utan att vara delaktig i ett kapitel historia.

Må gott allihopa!

Magnus & Eva från Östersund

Sluta kämpa mot....ingen ide ändå.
    På uppfarten
    Alfa Romeo Giulia Veloce
    Alfa Romeo 75 MILANO PLATINA
    Alfa Romeo 75 MILANO ORO
    Alfa Romeo 75 1,8iE
    Alfa Romeo 159 3,2V6 AWD SW

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.