Karavan Östergötland – Skokloster 1:a Maj 2014

Published by Daniel Felton on

Forum Träffar Karavan Östergötland – Skokloster 1:a Maj 2014

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 41 totalt)
  • Författare
    Daniel Felton
    Deltagare

Härligt Crister, det gör vi!

Alfa Romeo - "Beauty is not enough Power for your control."

Igino Cazzola
    Deltagare

på dig Daniel som drar detta!

Jag är fullständigt Räserskadad

Daniel Felton
    Deltagare

Haha, tack Igino!

Daniel Felton
    Deltagare

Ciao,
    Tänkte bara höra lite kort, vilka som vet med sig redan nu, att de ska åka från Östergötland och tänkt ansluta till karavanen?

Då har vi lite koll på varandra så att vi inte glömmer/tappar någon längs vägen under dagen.

Detta är givetvis valfritt att göra, men det skulle vara kul tycker jag att veta vad det dyker upp för bilar. Så om ni vill kan ni exempelvis skriva ”Ja, jag kommer i min AR!”. )

Alfa Amore
    Daniel

Crister Borg
    Deltagare

Jag och mina grabbar ansluter i Norrköping i en silverfärgad 156 sw!!!

elCrillo Kalmar

Johnny Skoog
    Deltagare

Bytt växellådan å fått fart på alfan nu! Så jag kommer att ansluta i en champange färgad 164 super vid McDonalds i Norrköping!  

Daniel Felton
    Deltagare

Ciao Östgötakaravanen!

Riktigt snygga fälgar till SW:n Crister!

Kul Johnny!

Jag måste tyvärr meddela att jag inte längre kommer att kunna åka till Skokloster i år… jag ska få en ny höft dagen innan. Så för min del blir det att tillbringa Valborg på sjukhuset istället.

Hur som helst, så blir det karavan i alla fall. Det är bara för er att följa schemat/vägbeskrivningen jag lagt upp, så kommer allting att gå som på räls. För vi ska definitivt ha en karavan för Östergötland. Det var mycket trevligt förra året och jag hoppas att ni får det lika trevligt i år. Eventuellt kommer Conny Lundberg att leda karavanen istället. Jag vet inte detta säkert ännu, men i sådana fall får ni följa en grå hundkoja istället… ja jag vet, den är inte ens italiensk, men vad jag vet så brinner han fortfarande för Alfa.

Jag meddelar om Conny kan (senast på lördag), annars får någon annan modig Alfisti anmäla sig som ledare för karavanen som startar i Linköping.

Passar på att länka till vägbeskrivningen igen:
    https://goo.gl/maps/NiO10

Varma hälsningar och lycka till!
    Daniel

PS. Crister, vi får lösa staget på något annat sätt om du haft tid att bygga ett?

Crister Borg
    Deltagare

Nej va tråkigt, Daniel. Fast bra ändå. Lycka till med operationen! Här kommer en bild på ditt stag när det hängde på tork! Vi kan höras om det längre fram…!

elCrillo Kalmar

Daniel Felton
    Deltagare

Tack Crister!
    Staget ser bara för grymmt ut!!  Glöm inte att sätta på eller skicka med ”Stag-man” klibbor också. Det ser mycket bättre ut än jag väntat mig och färgen är helt perfekt. Om du vet vilken kulör vill jag gärna veta då bromsoken också ska renoveras och lackas om så småningom. Hoppas staget känns lika bra på bara, men det tvivlar jag inte på. Det är ju inte direkt det första staget du gör.

Hälsningar
    Daniel

PS. När/om du får tid/vill och gör övre stag med förhandsbokar jag ett redan nu. DS.

Crister Borg
    Deltagare

Klibban är monterad och färgen är sprayburk från Biltema…!

Jag får väl göra ett övre stag också, jag har ju en bil att malla på. 

elCrillo Kalmar

Johan Bergils
    Deltagare

Hej på er!

Tråkigt med operation! Taskig timing!!!

Jag ansluter i Norrköping, så ock herr Larsson.

(tar mig friheten att svara för dig Jögga..)

Blå Ghibli + Svart 164 3,0

Daniel Felton
    Deltagare

Nice! Klart du ska ta Massen när märket fyller 100 år.

Conny kommer att åka, men tillsammans med en kompis som kör B**… så han kände att det inte passade att leda karavanen längre.  Så i dagsläget vet jag inte vilka från Linköping som kommer att dyka upp. Men, förra året kom det fler än jag trott, så jag hoppas det blir så även i år. Då får ni helt enkelt utse en ledare på plats. Om det inte åker någon från Linköping, så har vi ett peppat gäng från Norrköping i vardera fall. Kul, tycker jag.

Hoppas att Klöverbladet dimper ner i lådan innan jag läggs in, så har jag lite läsning att roa mig med i alla fall.

Jag önskar er en trevlig träff och hoppas att ni får lika fint väder som idag.
    Daniel

Johan Bergils
    Deltagare

snälla snälla säg att prognosen hinner ändras i väderapparna. Så typiskt att det ligger en dipp just 1/5. Regn och kallt är ju inget kul!!!

Thomas Sjölin
    Deltagare

De har haft fel förut. 4 dagar innan dessutom, det kan hända mycket på väderfronten på den tiden.

Daniel Felton
    Deltagare

Här kommer en bild på min Donna i det fina vårvädret iaf:

Alfa Amore
    Daniel

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 41 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.