Karavan Östergötland – Skokloster 1:a Maj 2014

Published by Daniel Felton on

Forum Träffar Karavan Östergötland – Skokloster 1:a Maj 2014

Visar 11 inlägg - 31 till 41 (av 41 totalt)
  • Författare
    Filip Norén
    Deltagare

Är det några som kommer att samlas vid ÖB ändå?

GTV 916 Twin Spark -95 på långtidsförvaring

Björn Ek
    Deltagare

Inlägg av Filip Norén på 2014-04-29 08:58

Är det några som kommer att samlas vid ÖB ändå?

Hej Filip och alla andra glada alfister därute! Nu ska ni få världens bästa tips i klubb- och föreningslivet:

Tala om vad DU tänker göra så kommer folk att följa efter! Ett exempel:

”Hej! Jag kommer dyka upp vid ÖB som planerat, vem mer kommer?” 

Så nästa gång ni funderar på att ställa en fråga, fundera på att ge ett svar istället! 

I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.

Crister Borg
    Deltagare

Jag dyker upp på McD i Norrköping vid 7.30 på torsdag! Nån mer som hänger på…!?

elCrillo Kalmar

Björn Ek
    Deltagare

Inlägg av Crister Borg på 2014-04-29 17:48

Jag dyker upp på McD i Norrköping vid 7.30 på torsdag! Nån mer som hänger på…!?

I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.

Per Jameson
    Deltagare

Osthyvel 1300 GTjunior ansluter i Nyköping. Kör inte för fort nu när jag har lillsnurran 😉

Tim Gärderup
    Deltagare

Jag kommer till ÖB i 156an

Hans Carlstedt
    Deltagare

Jag ansluter med Spider 3.2 vid McDonalds i Nyköping. Har varit med ett par år tidigare men känner att vi har dålig koll på folket från Östergötland. Hur ser vi till att ansluta till den karavanen?

Edit: ser att den kommer in till Donalds. Vi ses där

Johan Bergils
    Deltagare

Tack alla som bidrog med lite italiensk fägring denna kyliga dag. Fram till Nyköping var det ju ”bara” gräsligt kallt och blåsigt, inget regn.

Tror bilarna mådde bra av att få gå en del och för egen del gillade jag att se alla snygga bilar (igen) så dagen var ju kanon enligt mig. Jag hade ju fungerande värme i min

Crister Borg
    Deltagare

Tack för idag! Första gången för mej, men absolut inte sista! Trots kylan så lyste ju solen på oss! Riktigt kul att tjata lite med er som jag annars bara ser här! Nu sitter jag genomblåst på ett hotell i Norrköping och är taggad till 1000 att få ihop q4an till nästa år…!

elCrillo Kalmar

Johan Bergils
    Deltagare

Man kan sitta på mycket sämre platser Christer! 🙂 En mycket vacker stad. Gissar att du kommer puttra ner via E22 senare. Sitter på jobbet precis vid starten av E22, kommer hålla utkik efter en silverpil. Kul att du dök upp, synd att deltagarantalet var hälften mot ifjol, totalt sett. Förra året var maffigt. Östgöta/Nyköpingskaravanen tycker jag höll måttet antalmässigt jmfrt med förra året i alla fall. Kanske är det så att vi som kommer söderifrån är lite hårdare än resten?;-)

Crister Borg
    Deltagare

Så är det naturligtvis, Johan…!

elCrillo Kalmar

Visar 11 inlägg - 31 till 41 (av 41 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.