Karavan till Krapperup E6an norr ifrån 1Maj 2025
Published by Malin Lindby on
- Detta ämne har 4 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast 1 maj, 2025 kl. 18:50 av
Fredrik Widahl.
-
FörfattareInlägg
-
13 mars, 2025 kl. 13:53 #72312
<p style=”text-align: center;”>Nu är min väntan över men kommer inte hinna hem efter mia nya delar i kroppen🙏 så ingen krpperupp för oss i år. </p>
<p style=”text-align: center;”>1 Maj närmar sig med stormsteg</p>
Vi kör på vinnande koncept för karavankörning. Smålandsmaffian ni ansluter via E4an till Halmstad om jag minns rätt.Detta är tider vi kört i flera år.
Tiderna från respektive stopp gäller avfärd.
8.30 Eurostop cirkel k Halmstad
8.50 Mc Donalds Mellbystrand Laholm
9.30 Erikslund Ängelholm rastplatsen innanför macken
Därifrån småvägar vid vattnet. Utvälinge- Farhult- Jonstorp sedan Norra kustvägen och i Brunnby fortsätter vi på Bränneslyckevägen. Precis denna körde vi förra året och är riktigt trevlig.
Vi anländer till Krapperup ca 10.15
Ni får gärna skriva vart ni/du ansluter och kanske med vilken bil.
Jag och Magnus kommer till Halmstad med våran Alfetta.
Finns en risk att vi inte kommer då jag fortfarande väntar på en transplantation. Hoppas att orken finns denna dag för att starta våren med 1 Maj på Krapprup kan inte bättre bli.
Jag hoppas vi ses 1 Maj 🇮🇹♥️
-
Detta ämne redigerades för 3 månader, 3 veckor sedan av
Malin Lindby.
-
Malin Lindby.
-
Detta ämne redigerades för 2 månader, 1 vecka sedan av
Malin Lindby.
Attachments:
28 april, 2025 kl. 22:02 #730301 Maj på Krapperup närmar sig med stormsteg!
Då Malin och Magnus tyvärr inte har möjligheten att delta i år flikar jag in lite planering mm här men i grunden är det de tider Malin lagt upp planen efter tidigare år.
Vi fortsätter med det vinnande konceptet vi tidigare lagt upp och som så småningem mynnar ut i en enastående vacker karavankörning mot slutmålet vid Krapperup. Vi hoppas också att Smålandsmaffian ansluter vid Eurostop i Halmstad precis som tidigare.Vi är ett gäng som planerar att åka samlat mot Krapperup från Trestadsområdet (Trollhättan/ Uddevalla / Vänersborg / Ljungskile…ja, jag vet det blev fyra…) och vi vill gärna att fler hänger på. Jag har gjort en ruttplanering där det är några stopp på vägen ner mot den första “stora” samlingen vid Circle K, Eurostop i Halmstad. Anledningen till att det är flera stopp är att jag har en del ryggproblem och behöver stanna för att sträcka på benen/ ryggen en gång i timmen ungefär. Fördelen med detta är ju dock att vi kan “hämta upp” fler på vägen!
Skriv gärna var och när ni ansluter, kanske med vilken bil så blir det lite koll på vilka som är med.
OBS! Tiderna är de tider vi behöver lämna respektive plats vi stannar på.
05:45 Min avfärd från Trollhättan
06:40 Stigs Center, Importgatan 2, Hisings Backa
07:30 Circle K, Varberg Nord
08:30 Circle K, Eurostop Halmstad
08:50 McDonalds, Mellbystrand / Laholm
09:30 Erikslund, Ängelholm. Rastplatsen innanför macken
Härifrån hoppas jag någon med god kännedom om vägarna i området kan ta täten så vi precis som förra året kan åka småvägar längs vattnet, Utvälinge- Farhult- Jonstorp sedan Norra kustvägen och i Brunnby fortsätter vi på Bränneslyckevägen. Enligt Malin körde vi denna förra året och den var riktigt trevlig.Beräknad ankomst till Krapperup ca 10.15
Väl mött, alla Alfistis!
CAR#9270 Mikael Eriksson Alfetta GTV 2.0 1982
29 april, 2025 kl. 21:14 #73055Hej jag ansluter gärna vid McDonalds i Mellbystrand.
Fredrik
0728-888426
-
Det här svaret redigerades för 2 månader, 1 vecka sedan av
Fredrik Widahl.
Widahl, Spider - 92, CAR #5109
30 april, 2025 kl. 20:59 #73081Hej, jag ansluter gärna vid McDonalds i Mellbystrand i morgon.
0728-888426fredrik
1 maj, 2025 kl. 18:50 #73085Tack för idag, mycket trevligt!
🇮🇹🚘‼️
-
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.