Karavankörning Krapperup från Laholm/Halmstad 1 maj

Published by Mikael Kahlin on

Forum Träffar Karavankörning Krapperup från Laholm/Halmstad 1 maj

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Mikael Kahlin
    Deltagare

Hejsan!

Träffade en god klubbvän idag och vi känner att det passar fin-fint med karavankörning 1. Maj till Krapperup. Har inga tider mm klara men finns intresse sätter vi ihop en plan som utgår från Eurostop i Halmstad via Mellbycenter Laholm och Erikslund Ängelholm och ut till Krapperup. Häng på här o anmäl intresse så sätter vi ihop ngt! 

Med vänlig hälsning, Micke som kommer med familj o GTV6 1984 ( yes hon fyller 30 i år ) 

Robert Svensson
    Deltagare

Hej,

trevligt att det blir karavankörning från norr! Sprid gärna detta på andra forum också så kan vi få en lång rad italienska bilar längs vägen.

Träffen på krapperup öppnar kl10, här finns inga fasta tider utan man kan komma och åka som man vill.

Varmt välkomna önska fyrklöverbladet Skåne!

Johnny Andersson
    Deltagare

Vi är ett gäng på 4 bilar som gärna hänger på från Erikslund.

Tid ?

Med vänlig hälsning

Johnny

Arancio California

Mikael Kahlin
    Deltagare

Det tar väl 25 minuter från Erikslund så vill vi vara på Krapperup till kl 1000 är ju 0930 en bra samlingstid vid Erikslund söder om Ängleholm. Jag såg att Ducceklubben oxå planerar för samling vid Erisklund men först runt 10 tiden med avfärd 10.30/11.00 ca.

Personligen tycker jag det är kul att rulla in vid 10-tiden och lägger därför följande förslag till hålltider från norr med start i Halmstad:

0850 avfärd från Eurostop Halmstad

0905 avfärd från McDonalds Mellbystrand

0930 avfärd från Erikslund Ängelholm

1000 ankomst Krapperup

funkar de tiderna?

om ni planerar att köra i grupp söderifrån vore det väldigt trevligt om ni vill ansluta vid Erikslund, vet att det blir ngt längre än att köra vid Hbg och Viken.

Mikael Kahlin
    Deltagare

Nu är det snart dags! Bilen iordning med mera. hur har ni övriga det? Blir det några från Halmstad vidare söderut? 

Vill man ha kontakt med mig på morgonen så finns jag på 0708-42 08 99

/ Micke 

Rolf Svensson
    Deltagare

Hej

Allt är i ordning. Vi ses i Mellbystrand torsdag morgon vid nio.

Förra året var det bara tre som anmälde sej till Varalöv men där kom femton bilar.

Där kommer säkert många till både Halmstad och Mellbystrand.

Rolf

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.