Karavankörning till Krapperup E6:an från norr

Published by Mikael Kahlin on

Forum Träffar Karavankörning till Krapperup E6:an från norr

Visar 14 inlägg - 16 till 29 (av 29 totalt)
  • Författare
    Thomas Johansson
    Deltagare

Hej

Kör från Göteborg för att ansluta Halmstad. Några som kör från Göteborg? Träffpunkt kan vara tappen i Sandsjöbacka, säg 0730 så är det gott om tid.

Thomas

Våga välja Alfa Romeo

Sandsjöbacka 07:30 blir bra! Kommer i röd 159a med klubbmärken 😉

CAR7019. Alfa Romeo 159 2.4jtd 210hk Ti AWD -10

Mikael Kahlin
    Deltagare

Ingen som har plats för en ung man som vill hoppa på vid McD Mellbystrand och åka m till Krapperup o sen hoppa av på samma ställe på vägen hem? En ung Alfa tok som jag känner väl, tyvärr har jag inte plats i GTV:n då hela familjen tänker hänga med. 

Kom igen nu o visa den rätta Alfa- andan! 

Robert Jakobsson
    Deltagare

Hej Mikael!

Klart att vi löser det när hela karavanen stannar till i Mellbystrand. Jag åker troligen själv, så det finns plats i min bil 

Jag ska försöka vara i Sandsjöbacka 7.30.

/Robert

Alf1GT

Mikael Kahlin
    Deltagare

Buono!

visti il Venerdi!

Salve, förmodar att det är Shell Sandsjöbacka ni menar, 07.30. 

Jag är på förutsatt att det inte ösregnar, kommer med en silvermetallic Spider 916
    //Stefano

Stefano:CAR 9126 : Alfa Romeo Spider 3.0 V6 24v -02

Anders Brorsson
    Deltagare

Jag möter upp i Halmstad. Kör en svart Quattroporte från Frillesås. Försöker ansluta till Gbg-gänget på väg ner.

Det ser ut som vi blir 2 bertone och 2 maserati från ljungby plus några andra alfor. Vi kan dock anlända några minuter sent till eurostop Halmstad. Men ni som är på plats i halmstad når mig på 070-3705874

Mikael: om 17-åringen önskar prova olika bilar att samåka i, kan jag ta med honom 159:an på vägen söderut. Lite osäker på hemvägen, om jag åker direkt “uppåt”….

CAR7019. Alfa Romeo 159 2.4jtd 210hk Ti AWD -10

Nihat Dizdar
    Deltagare

Detta tillfäller får ju naturligtvis inte missas!

Då jag åker från Osby så tänker jag lämpligen ansluta vid Erikslund med min 1600 GT Junior -73.

Finns det fler från Osby-trakten som funderar på att åka dit?

/Nihat

Nihat Dizdar

Per Vesterlund
    Deltagare

Hej!

Jag kommer till Eurostop i morgon. Jag kör Alfa 159

Hälsningar Per Vesterlund

Markus Odnäs
    Deltagare

Jag och mor min ansluter nog i Sandsjöbacka eller Halmstad beroende på vilken väg vi tar. Ses!

En lampa syns bäst när den blinkar.

Mikael Kahlin
    Deltagare

AqKul att vi blir ett så stort gäng! Väderprognoserna har ju blivit bättre o bättre och ikväll tittade t.o.m solen fram ute över havet, 

Vi ses imorgon, strular det eller om ni har frågor etc så finns jag på 0708-420899.

Mikael Kahlin
    Deltagare

UPPDATERING FREDAG MORGON: Ljungby-gänget är ca 10 min sena till Halmstad men vi har tid att vänta in dem så antingen väntar ni in dem på Eurostop eller så gör vi det i Mellbystrand.

Visar 14 inlägg - 16 till 29 (av 29 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.