Karl-Oskar träffen 8 augusti

Published by Jesper Rosenlind on

Forum Träffar Karl-Oskar träffen 8 augusti

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Jesper Rosenlind
    Deltagare

Hej alla Alfa åkare!

Lägger upp inbjudan till Karl-Oskar träffen 2015 för alla här som kör Alfa Romeo eller annat bra italienskt!
    Har ni frågor angående träffen eller vill vara delaktiga så är ni varmt välkomna att kontakta mig för mer info och de aktiviteter som kommer äga rum i anknytning till bilutställningen!

Hjärtligt välkomna!

Helt klart intressant, speciellt om man kan göra någon annans dag speciell! Återstår bara frågan om vi tar GTVn som inte har alla hästar hemma (men brummar gott änd&aring eller 159:an med sina 210 under huven? Angenäma problem man har

CAR7019. Alfa Romeo 159 2.4jtd 210hk Ti AWD -10

Jesper Rosenlind
    Deltagare

Trevligt att höra!
    Håller med! Har man möjligheten att ställa upp i kortegekörningen så tycker jag absolut att man ska det!  Det är ju en skön känsla att kunna få ge något som ger mycket tillbaka!
    Jag röstar för att ni tar GTV:n så blir det två stycken på träffen då jag tänkte ställa dit min egna också!

Vore toppen om någon från klubben skulle vara intresserad av att organisera Alfa Romeo klubbens närvaro!

Mvh Jesper

Får suga på karamellen. Klubbtältet hade varit kul att ha med, men det får inte plats i GTVn. Hmmm… Vi får fundera på det ett tag till, angående klubbnärvaron (om det intte dyker upp någon annan representant, så klart).

CAR7019. Alfa Romeo 159 2.4jtd 210hk Ti AWD -10

Johnny Gejdner
    Deltagare

Det här får man väl inte missa, ser fram mot att träffa lite bilfolk

GTV 916 -95

Jesper Rosenlind
    Deltagare

Karl-Oskar dagarna och träffen börjar ta fart och form rejält nu så jag hoppas på att kunna återkomma inom kort och släppa några trevliga nyheter på utställare och fordon för bil och motor tokiga!

Önskar er en trevlig helg!
    Mvh Jesper 

Michael Emilsson
    Deltagare

Lyfter denna tråd, för nu har jag nämligen planerat för er som vill besöka detta arrangemang i Växjö. 

Jag har “provkört” en sträcka som är drygt 80 km med start i Nässjö. Samlingsplats Stinsen Arena/Skogsvallen, dit är det lätt att hitta. Förslagsvis vid 08.00.

Tar ca 20-30 min till Nässjö för er som åker via Jönköping. Vägarna som erbjuds bjuder på härligt kurviga och kuperade avsnitt, den som kör denna sträcka utan att utbrista i spontan tjut och skratt  ska inte köra bil, utan åka kommunalt…

Vi passerar bl a Tomtabacken som är södra Sveriges högsta punkt med sina 377 m över havet, så det går uppför och sedan går det utför…

Det finns platser utmed vägen där vi kan samla ihop oss om någon behöver….

Så kom igen nu, kolla lufttrycket i däcken och bromsvätskan…så kör vi 

Jesper Rosenlind
    Deltagare

Härligt Michael 
    Jag ger tummen upp för detta initiativ!

Varmt välkomna till Karl-Oskar!
    Mvh Jesper

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.