Kinnekulle 2 – Anmälan, middag, putsträff mm

Published by Sune Karlsson on

Forum Bankörning Kinnekulle 2 – Anmälan, middag, putsträff mm

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
  • Författare
    Sune Karlsson
    Deltagare

Nu går det bra att anmäla sig till banmöte, Challenge och putsträffen på Kinnekulle under dubbelhelgen 20-21/8. Anmälningsalternativen hittas som vanligt enklast i aktivitetslistan.

Är det något som strular i samband med anmälan och betalning finns det tips om hur man löser de vanligaste problemen här.

Carinas Kök & Bar i Hällekis är bokat för gemensam middag den 20/8. Anmälan öppnas när pris och meny är klart.

Vi saknar för närvarande en eller flera frivilliga som kan hålla i putsträffen på plats. Hör gärna av dig till banmoten@alfaromeo.org eller här i tråden om du är intresserad!

Går det så går det...

Thomas Sjölin
      Deltagare

Instinktivt skulle jag vilja säga att jag ställer upp och deltar i roddandet av putsträffen. Min grundinställning är iaf att jag vill det men eftersom jag kommer hem från Tokyo på kvällen 18 augusti så kanske jag är lite väl jetlaggad för att orka med det.

Sune Karlsson
        Deltagare

Inlägg av Thomas Sjölin på 2016-07-30 02:12

Instinktivt skulle jag vilja säga att jag ställer upp och deltar i roddandet av putsträffen. Min grundinställning är iaf att jag vill det men eftersom jag kommer hem från Tokyo på kvällen 18 augusti så kanske jag är lite väl jetlaggad för att orka med det.

Då hoppas vi på att du får sova ut den 19de!

Går det så går det...

Thomas Sjölin
          Deltagare

Jag hoppas jag inte blir ensam bara.

Sune Karlsson
            Deltagare

Inlägg av Thomas Sjölin på 2016-07-31 17:46

Du ska inte behöva vara ensam! 

Går det så går det...

Hej, vad innebär racetaxi? Får jag välja passagerare själv eller står det folk och vinkar i depån? 🙂   

LE

Sune Karlsson
              Deltagare

Inlägg av Lars Erik Nylander på 2016-08-06 16:57

Hej, vad innebär racetaxi? Får jag välja passagerare själv eller står det folk och vinkar i depån? 🙂   

Är det någon särskild man vill skjutsa runt går det givetvis bra, annars är det väl bara att plocka den som står först i kön.

Går det så går det...

Sune Karlsson
                Deltagare

Nu går det bra att anmäla sig till middagen på Carinas Kök och Bar den 20/8! Sista dag för anmälan är den 16/8,

Går det så går det...

Robert Hultman
                  Deltagare

Jag kan också tänka mig att rodda putsträff. I sådana fall blir vi två Thomas. 

(Jag hoppas att jag kan få möjlighet att köra lite mot slutet av lördagen (bangruppen?) även om jag bara anmäler mig till söndagen. Fältet brukar ju tunnas ut lite mot slutet av dagen)

Stockholm

Sune Karlsson
                    Deltagare

Inlägg av Robert Hultman på 2016-08-06 19:50

(Jag hoppas att jag kan få möjlighet att köra lite mot slutet av lördagen (bangruppen?) även om jag bara anmäler mig till söndagen. Fältet brukar ju tunnas ut lite mot slutet av dagen)

Det fixar vi lätt! 

Går det så går det...

Thomas Sjölin
                      Deltagare

Jag måste tyvärr backa ur. Allt är så dyrt här i Tokyo och det har gått mycket mer pengar än jag räknat med så har helt enkelt inte råd åka till kullen. Har dessutom inte lyckats hitta boende. Hoppas det löser sig ändå.

Robert Hultman
                        Deltagare

Jag är svikare nr 2.

Kopplingsraset på min Bertonekupé betyder att jag inte heller åker till Kinnekulle i helgen. Jag har fått möjlighet att låna ett garage hela helgen och har därmed möjlighet att byta koppling, vilket annars hade varit svårt.

Om jag förstår rätt har putsträffen därmed ingen som håller samman den längre. Det känns inge vidare men jag ser inte att jag kan vara med.

Stockholm

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.