Kinnekulle 2

Published by Arvid Müllern-Aspegren on

Forum Bankörning Kinnekulle 2

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare

När öppnar anmälan till C-klassen?

Även söndagens banmöte är svårt att anmäla sig till… Men jag kunde iaf registera mig för middagen!

Stefan Atterhall
    Moderator

Inlägg av Arvid Müllern-Aspegren på 2014-07-12 10:21

När öppnar anmälan till C-klassen?

Den hade missats – men nu har jag öppnat anmälan, välkommen!

Marcus Helgesson
      Deltagare

Är söndagen “gratis” om man anmäler sig till lördagen? Snubben med många frågor!

Marcus

Biörn Bladh
        Deltagare

Nej!  Ej gratis förstås. Kostar som en vanlig bandag. 

Sune Karlsson
          Deltagare

Något fel i maskineriet i så fall. Kostade gratis när jag anmälde mig tidigare idag.

Går det så går det...

Robin Nyquist
            Moderator

För er som inte ordnat med logi, gör detta ganska omgående, om jag förstod fröken på Falkängen rätt så knyckte jag och herr Ahnfeldt de sista platserna, verkar som att boende intresset är stort till Kullen 2.

Stefan Atterhall
              Moderator

Nog för att gratis är gott, men riktigt så väl är det inte! 695kr för en dag på banan är i det närmaste gratis…

Kollade igenom inställningarna och något gjorde att priset föll bort på klass B/C, men nu är det igång igen. Prova att uppdatera er anmälan, annars går jag in och plockar bort dem så att ni kan göra det pånytt.

Marcus Helgesson
                Deltagare

Nää, det gick ju inte. Den klagar nu på att jag redan använt rabattkoden. Nu finns det en borttagen söndag-B på mig och en obetald söndag B.

Jag vill ha kvar den men kommer inte kunna göra nåt förrän nästa söndag igen,  då jag är i fjällen UTAN dator och mobil och bil Är väl på håret med 2 veckor då. Hoppas vi kan lösa det ändå när jag är tillbaka, har verkligen försökt att få till detta i tid innan jag sticker 

Marcus

Sune Karlsson
                  Deltagare

Funkade för mig. Bara att bita i det sura äpplet och betala

Går det så går det...

Tomas Gunnarsson
                    Deltagare

Innan jag börjar leta boende på annat håll så frågar jag här om någon har bokat ett rum på Falkängen med fler bäddar än de behöver och kan tänka sig att dela.

Edit: Jag bokade in mig på Pensionat Karlslund så ovanstående är inte längre aktuellt.

Tomas Gunnarsson

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.