Klasén Bil i Halmstad inbjuder CAR 26/9 ny dag

Published by Annie Kärävä on

Forum Träffar Klasén Bil i Halmstad inbjuder CAR 26/9 ny dag

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 30 totalt)
  • Författare
    Annie Kärävä
    Deltagare

Klasén Bil i Halmstad inbjuder CAR medlemmar 19/9 26/9 mer info kommer, håll koll på uppdateringar i Aktivitetskalendern!

My mother would beat you from the Redlight! She tought me good.. http://hide.dk/Vehicles/

James Edberg
    Deltagare

Trevligt! Då måste man komma, närmare blir det inte :-). Nya giulia? 🙂

Alfa Stelvio 2.2 -17 - Alfa Spider 3.0 -99 - Maserati QP -08 - Volvo v70 Bi-fuel -06

Annie Kärävä
    Deltagare

Vem vet 🙂 det var Klasén Bil som inbjuder CAR, program kommer inom en snar framtid….

My mother would beat you from the Redlight! She tought me good.. http://hide.dk/Vehicles/

Mikael Kahlin
    Deltagare

Hejsan!

det planeras för gemensam träff med Fiatgänget o Klasen bjuder på mat o dryck med mera. Det jobbas för att få dit 4C Spider samt senaste info ang Giulia.

vi återkommer med mer info efterhand och tiden är lördag 19/9 mellan kl 10-14, lunch dukas upp runt 1130. 

Annie Kärävä
    Deltagare

Inlägg av Mikael Kahlin på 2015-07-27 20:24

Hejsan!

det planeras för gemensam träff med Fiatgänget o Klasen bjuder på mat o dryck med mera. Det jobbas för att få dit 4C Spider samt senaste info ang Giulia.

vi återkommer med mer info efterhand och tiden är lördag 19/9 mellan kl 10-14, lunch dukas upp runt 1130. 

Aktivitetskalendern uppdaterad med tidpunkt  

Nihat Dizdar
    Deltagare

19 September helt klart bokad!

Mycket intressant och se då Frankfurtsalongen pågår 17-27 September och Alfa har lovat visa alla Giuliamodellerna.

Nihat Dizdar

Peter Braun
    Deltagare

Låter intressant. De kommer säkert ha lite info om Giulian. 

Mikael Kahlin
    Deltagare

ÄNDRAT DATUM – LÖRDAG 26/9

Ansvarig på Klasen Bil är nerbjuden till Frankfurtmässan och premiärvisningen av Giulia- programmet 18-20/9 varför träffen flyttas till helgen efter, lördag 26/9 kl 10-14. 

Vi söker även 3-4 äldre eller speciella Alfor  ( typ GTA, unikt originalskick, banbil ) att visa upp i miniutställning. Kontakta mig för mer info.

mvh Micke 

Ulf Johansson
    Deltagare

Inskrivet i min kalender nu!! Hoppas på fint väder

Nihat Dizdar
    Deltagare

Blir det fint väder så tar jag min 1600 GT Junior.

Nihat Dizdar

Mikael Kahlin
    Deltagare

En vecka kvar, väderprognosen är helt ok! Hoppas på bra uppslutning och en trevlig stund tillsammans med kul snack och god mat. 

Vi söker fortfarande några bilar som vi vill exponera lite extra utanför Klasen, hör av dig till mig för mer detaljer. 

Jag vill även kolla av intresset för mer återkommande träffar i området Halmstad / Båstad. Jag vet att vi är ett gäng Alfisti här och visst borde vi kunna hitta på lite tillsammans?

Nihat Dizdar
    Deltagare

När jag kollar väderprognosen så ser det inte så lovande ut på lördag ? Däremot är både fredag och söndag bra så vi får hoppas att det ändras till bra väder på lördag.

Nu är prognosen ändrad till strålande solsken på lördag. ??????

Nihat Dizdar

Vi rullar in lite senare. Måste göra en avstickare i Falkenberg. Gissar på att vi rullar in vid 12-snåret! /Heli o Henrik

CAR7019. Alfa Romeo 159 2.4jtd 210hk Ti AWD -10

Mikael Kahlin
    Deltagare

4C är på plats tillsammans med nya facellift Fiat 500 sedan  igår, vädret verkar bli helt ok höstväder och allt är förberett för några trevliga timmar tillsammans. Ses imorgon!

Nihat Dizdar
    Deltagare

Underbart! Hoppas som sagt på positiv info om Giulia-versionerna. Habegäret är tungt! ?

Vi ses imorrn och ta nu fram era pärlor nu när det blir gotteväder så visar vi alla vad detta fantastiska märke har haft och har att erbjuda.

Nihat Dizdar

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 30 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.