Klasén Bil i Halmstad inbjuder CAR 26/9 ny dag

Published by Annie Kärävä on

Forum Träffar Klasén Bil i Halmstad inbjuder CAR 26/9 ny dag

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 30 totalt)
  • Författare
    Nihat Dizdar
    Deltagare

Lysande väder, gott tiitugg och dricka, fantastiska bilar och inte minst väldigt trevliga människor som gjorde denna dagen. Tack dör ett lyckat arrangemang och TACK Lars på Klasén Bil för åkturen ? Vilket drag! Nu väntar vi bara på Giulia. 

Nihat Dizdar

Peter Braun
    Deltagare

Hade de någon intressant information om Giulian? 

Michael Emilsson
    Deltagare

Tack Klasén Bil AB och CAR & FCC för en trevlig träff. Jag var där med min GTV (916) och tog några bilder. 

Michael Emilsson
    Deltagare

Inlägg av Michael Emilsson på 2015-09-27 11:09

Tack Klasén Bil AB och CAR & FCC för en trevlig träff. Jag var där med min GTV (916) och tog några bilder. 

Michael Emilsson
    Deltagare

Michael Emilsson
    Deltagare

Michael Emilsson
    Deltagare

Michael Emilsson
    Deltagare

Michael Emilsson
    Deltagare

Michael Emilsson
    Deltagare

Michael Emilsson
    Deltagare

Michael Emilsson
    Deltagare

Nihat Dizdar
    Deltagare

Mej tyvärr hade de inger att tillägga mer än vad vi redan vet om Giulia. Klasén kommer dock att ha en QV tilldelad till sig i maj. De hade varit på en specialinbjudan till Las Vegas av FCA, som en av 2 återförsäljare i Norden,  och sett Fiat/Abarth Spider som delar platta med Mazda MX5 och likaså Alfa SUV. De skall släppas under 2016.

Nihat Dizdar

Vilken osis att jag missa det här som nyinflyttad i Halmstad med min Giulietta! (940) 

Är gärna med på träffar framöver!

Snart dags för sista service av min Alfa innan garantin går ut. Skulle vara trevligt om jag kunde få bukt med knarrande instrumentbräda och passagerarstol som ibland kommer i “självsvängning” och börjar vibrera utan passagerare med bilen på tomgång.   (2.0 JTDM ) 

Har Klasén duktiga Alfa mekar eller ska jag söka annan alfa verkstad som har rätta inställningen till märket? Missförstå mig rätt nu. Det finns bilverkstäder som bara gör sitt jobb och bilverkstäder som gör det där lilla extra. Kan tänka mig köra några mil extra om jag vet att alfan hamnar i goda händer. Vis av tidigare dåliga erfarenheter tyvärr. 

Mikael Kahlin
    Deltagare

Hej Rickard,

bara att hänga på nästa gång vi gör ngt i södra Halland/ NV Skåne. Klasen Bil har såväl rätt utrustning som utbildning  för att serva och reparera modernare Alfor, dvs från början av 2000-talet. Min 159 har fått sin service där sedan några år och det har funkat utmärkt. Nära o bra samt att de känner till min bil väl, alltså inte pga problem utan mer att den är i gott skick och med en virusdrabbad Alfista som ägare! 

Mina äldre bilar fixar jag själv eller hos Tylösand Motor eller nere hos Befra i Helsingborg. 

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 30 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.