Klöverbladet December
Published by Christer Andersson on
- Detta ämne har 5 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast 15 januari, 2019 kl. 20:44 av Ayhan Dizdar.
-
FörfattareInlägg
-
18 december, 2018 kl. 19:20 #22805
Har just läst årets sista Klöverblad..
Tack Magnus Petsén för en väldigt underhållande historia. Jag satt och skrattade när jag läste din beskrivning av din alfa-åkande kollega från norra norrland. Kul att han fick ge dig en upplevelse utöver det vanliga och även påverka ditt bilintresse.
Hoppas att flera blir inspirerade och skickar in artiklar om sina upplevelser.Alfa Giulia Super 2.0 Q2 -17 Fiat Punto Easy -13
18 december, 2018 kl. 22:24 #22806Tack Christer för att du drog igång en tråd kring ett ämne som jag tankte ta upp idag.
Som ni kanske sett så har jag och min bror Nihat börjat skriva om F1 i Klöverbladet. Detta var en önskan från redaktionen att bevaka F1 nu när Alfa Romeo åter är involverade och dessutom hade vi en CAR medlem i en av bilarna. Jag & brorsan som är inbitna racing fans med speciall passion för F1 kontaktade redaktionen och fick napp. Nu har vi medverkat i de två senaset numren och skulle gärna vilja interagera med läsarna dvs klubmedlemmarna. Vore intressant att höra vad ni läsare tycker:
-Vad tycker ni om artiklarna?
-Vad är bra?
-Vad kan utvecklas?
-Vad saknar ni?Vi är tacksamma för all input!
Ayhan Spider 2000 Veloce -77 / GTV6-2,5 -86 / Stelvio Veloce Black Edition 2,0-280hk -2019
19 december, 2018 kl. 06:57 #22807Hann bara bläddra igenom den snabbt i går, får bli läsning i stundande julhelg. Men är det någon mer än jag som inte fått Robins text under sekreterarreflektioner?
19 december, 2018 kl. 22:12 #22808Bra med en ”Klöverbladet-tråd”!
Precis som Ayhan skriver i sitt inlägg så är det intressant att få feedback på både sina egna artiklar men också på innehållet i allmänhet.
Som redaktör är man ju nyfiken på vad ni medlemmar tycker; är det för mycket historia, för lite nya Alfor, för mycket eller för lite racing? Själv skulle jag vilja få in mer material från medlemmarna såsom garagereportage, reseskildringar, skrönor och rövarhistorier…Angående den tomma rutan under ”Sekreterarreflektioner” så var det så att materialet inte hann in innan tidningen gick till tryckeriet, ibland går tiden fortare än vad man tänkt sig…
CAR#9270 Mikael Eriksson Alfetta GTV 2.0 1982
20 december, 2018 kl. 11:49 #22809Hej och tack för den positiva responsen!
Passar samtidigt på att hålla med min kollega att det är bra med feedback från läsarna om vad vi vill se i tidningen.
Jag tycker vår nya F1-division gör ett fantastiskt bra och omfattande arbete.
Det blir ett spännande år som kommer!Önskar alla en God Jul och ett gott nytt 2019!
Sluta kämpa mot....ingen ide ändå.
På uppfarten
Alfa Romeo Giulia Veloce
Alfa Romeo 75 MILANO PLATINA
Alfa Romeo 75 MILANO ORO
Alfa Romeo 75 1,8iE
Alfa Romeo 159 3,2V6 AWD SW15 januari, 2019 kl. 20:44 #22810Tack för feedbacken. Kul att ni tycker om att läsa om F1. Ni andra som läser detta kanske har fler önskemål eller synpunkter. Bra om vi kan hjälpas åt att utveckla vår fantastiska tidning.
Ayhan Spider 2000 Veloce -77 / GTV6-2,5 -86 / Stelvio Veloce Black Edition 2,0-280hk -2019
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.