Klöverbladet; Kris och panik…

Published by Pär Albrektsson on

Forum Allmänt Klöverbladet; Kris och panik…

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Pär Albrektsson
    Deltagare

Tänkte att jag, som alltid, skulle ge kollegorna chansen att läsa om riktiga bilar genom att ta med Klöverbladet till fikarummet på jobbet. Tyvärr verkar mina ansträngningar inte hjälpa, kollegorna tycks obildbara och kan inte stava till längre bokstavskombinationer än BMW, Audi, Volvo, VW när de drömmer om nästa tjänstebil….

Eftersom Klöverbladet kom strax innan julledigheten tog jag med den innan jag hunnit läsa den själv. Stoooort misstag eftersom jag glömde ta med den hem innan jag själv tog 2 veckor jobbledigt. Väl tillbaka är den eminenta tidskriften borta och ingen har en aning om vart den kan ha tagit vägen. Den har med största sannorlikhet hamnat i pappersåtervinningen i någon städiver ….

Hur som helst, mitt stora problem är alltså att jag inte ens fått chansen att läsa vår fantastiskt fina klubbtidning . Vad göra? Den finns väl inte digital någonstans? Kanske finns någon vänlig själ som har ett ex över eller kan tänka sig att låna ut den??

Non porto gioielli li guido...

Crister Borg
      Deltagare

Hör av dej med adress så kan du få mitt! Jag har läst slut på numret och hittade inga 155or…

elCrillo Kalmar

Pär Albrektsson
        Deltagare

Ha, ha, underbart!

Du har PM.

//Pär

Non porto gioielli li guido...

Per Åkesson
          Deltagare

Bra att det löste sig för dig, men kom ihåg det gamla talesättet innan du tar med dig nån biltidning överhudtaget till jobbet igen: “Kasta inte pärlor för svin”…

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.