Konbane körning Lunda Flygfält 13/9 *FINNS TVÅ PLATSER KVAR PGA AVHOPP*

Published by Daniel Holm on

Forum Träffar Konbane körning Lunda Flygfält 13/9 *FINNS TVÅ PLATSER KVAR PGA AVHOPP*

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 37 totalt)
  • Författare
    Daniel Holm
    Deltagare

Hej

Då jag på eget initiativ hyrt Lunda flygfält i närheten av Gimo skulle jag vilja sprida detta till alla klubbmedlemmar här på forumet.

Vi kommer att köra mellan kl 0900 till kl 1700 med paus för egen medhavd lunch. Jag kommer att vara där lite tidigare för att ställa ut konerna för att banan skall vara klar tills kl 0900.

Det finns totalt 15 platser varav 15 platser är bokade just nu. Då detta inte är ett vinstdrivande arrangemang splittas kostnad på deltagare med en fast avgift på 400kr. blir vi färre tar jag förlusten.

För de som inte kört konbana förut funkar det som följande, konbanans slinga som funkar som en rundbana är på cirka 1km i längd, där placeras då en viss mängd koner ut för att så bra som möjligt simulera en bana, man kan vara cirka 8bilar samtidigt som kör och det finns inget parti där man möts eller är i närheten av varandra.  

För vidare info och intresse kontakta mig på 070 424 89 02(sms föredras mellan 0700 och 1600)

Med vänlig hälsning Daniel

Mats Berg
    Deltagare

Jag var där och körde sist och kan intyga att det är skitkul. Daniel är duktig på att lägga bana, svepande svängar med slalompartier imellan. Som sagt skitkul, ett bra tillfälle att prova bankörning! Jag ska naturligtvis dit igen

Inget är svårt om man kan det.

Robert Hultman
    Deltagare

Lysande initiativ!

Jag önskar att jag hade haft möjlighet att delta.

Stockholm

Tomas Gunnarsson
    Deltagare

Toppen Daniel!

Jag är också intresserad och vill anmäla mig. Faktum är att slingan är nästan 2 km. Rakan mellan överfarterna är nästan 800 m lång.

Tomas Gunnarsson

Daniel Holm
    Deltagare

Hej

Tack för reklamen Matte

Det är lugnt Robert, det blir fler tillfällen nästa år

Jag petar in dig Guson

Johan Stenlund
    Deltagare

Hej, jag bokar!

Daniel Holm
    Deltagare

Kanon Johan! Du är välkommen

Frank Pino
    Deltagare

Jag kommer åxå:-)

Alfapino

Daniel Holm
    Deltagare

Hej Frank

Då lägger jag till dig med:-)

Johnny Lindén
    Deltagare

Det här tänkte jag snabbt att det var givet, sedan insåg jag att Lunda flygfält inte hade något med Lund att göra och att 70 mil typ var en smula långt att åka för en konbanekörning…

Johnny – may the 4C be with you!

Paul Wan
    Deltagare

Hej Daniel,

Låter jätteroligt Jag är intresserad om det finns platser kvar. Är det OK om man inte kommer med en Alfa?

/ Paul 

Daniel Holm
    Deltagare

Inlägg av Johnny Lindén på 2015-09-05 20:34

Det här tänkte jag snabbt att det var givet, sedan insåg jag att Lunda flygfält inte hade något med Lund att göra och att 70 mil typ var en smula långt att åka för en konbanekörning…

70 mil i en 4c är väl bara roligt eller hur

Daniel Holm
    Deltagare

Inlägg av Paul Wan på 2015-09-06 10:51

Hej Daniel,

Låter jätteroligt Jag är intresserad om det finns platser kvar. Är det OK om man inte kommer med en Alfa?

/ Paul 

Det går jättebra Paul Jag själv åker ju super sjua ju jag lägger till dig

Johnny Lindén
    Deltagare

För mig är det faktiskt närmare till ringen så Lundafältet får nog stryka på foten…

Johnny – may the 4C be with you!

Henrik Ahnfeldt
    Deltagare

Jag får stå över den här gången Daniel. Måste spara däcken till Mantorp hehe.

(((Segrare klass lll 2015))) Scuderia V.A.N Corse #63

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 37 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.