Kontaktperson alfapower.nu

Published by Patrik Öhrström on

Forum Allmänt Kontaktperson alfapower.nu

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare

Hej alla, hur får jag tag på den som administrerar alfapower.nu?

Jag lyckas inte återställa mitt lösenord trots upprepade försök och det finns ingen kontaktinformation.

Om du väljer medlemsregister, sorterar efter status poppar det upp namn på diverse admin och mail. Fungerar kanske. Välja “Glömt lösenord” vid inloggning fungerar inte för dig?

Alfa Giulia Super 2.0 Q2 -17 Fiat Punto Easy -13

Jag har försökt med glömt lösenord flera gånger men det kommer inget mail från alfapower, så jag vet inte vad jag ska göra.

Det fungerar inte ens att registrera ett nytt konto med annan mail.

Ser att mitt tips om admins var rätt värdelöst. För att kunna se deras mail krävs inloggning. Men kontakta Benny Steen, han är admin och kanske kan hjälpa till.

Bträffande svarsmail… kontrollera så det inte sorterats som skräppost eller fastnat i nåt spam filter? Kan inträffa ibland… irriterande.

Jag ser inte mailknappen i medlemsregistret, kan du se den och posta den här vore det super.

Jag får inga mail från alfapower överhuvudtaget, Gmail försöker med t ex admin@alfapower.nu men den fungerar inte.

sm6yvr@gmail.com

Robert

Stefan Atterhall
    Moderator

Bobban/Roberth har nog inte så mycket att göra med det längre utan jag hade vänt mig till Benny, benny@steencon.se.

Kanske kan vara en gammal mailadress som ligger inne som gör att nya lösenordet går dit? Jag känner “någon” som hade samma fenomen… 😉

I/utanför garaget:
      - Giulietta Sportiva 1.4 TB 170 TCT -14
      - 147 GTA -03
      - 156 Sportwagon 2.5 V6 TI -04
      - Sprint Veloce 1.7 8V -87
      - Alfasud TI 1.7 8V -78

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.