Köpa olja…!?

Published by Crister Borg on

Forum Allmänt Köpa olja…!?

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 28 totalt)
  • Författare
    Crister Borg
    Deltagare

Var köper jag bra, billig olja…? Kollade Ebay men är inget Ebayproffs”. Hittade billig Castrol men frakten va 3 gånger så dyr som oljan… För mej spelar det ingen roll vad det blir för märke på oljan, bilen är bruks156an, bara det är bra kvalité och bra pris.

elCrillo Kalmar

Kenneth Larsson
      Deltagare

nu är det 399:- för 4 liter Mobil1 5W-50 på Jula!!!!!!!!!!!!!!!!!

Roger Forsberg
        Deltagare

Biltema!!!

GTV 916 3.0 24V -97

Sune Karlsson
          Deltagare

Jag har handlat på mapodo.de och det har funkat bra. 20 euro nånting i frakt för upp till 12 liter. Men det är nog svårt att slå Jula just nu.

Går det så går det...

Daniel Felton
            Deltagare

Jag har köpt all min olja hos oljemagasinet.se, från motorolja till kylarvätska. Bästa priserna på kvalitetsolja i Sverige, enligt mig.

Själv kör jag med Castrol EDGE 10w-60 FST.

Alfa Romeo - "Beauty is not enough Power for your control."

Den här köpte jag från Tyskland, tokbilligt och löjligt snabb frakt. Hämtade den på Konsum efter 4 dagar, skulle fått den på tre dagar om jag vart hemma när posten var och knackade på,http://www.ebay.com/itm/111207885549?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Claes Hindemith
              Deltagare

Jag köper mycket olja här ifrån.

http://www.levoil.de/

Björn Ek
                Deltagare

Inlägg av Kenneth Larsson på 2014-03-20 21:30

nu är det 399:- för 4 liter Mobil1 5W-50 på Jula!!!!!!!!!!!!!!!!!

+1 på den. Solid kvalitetsolja för toppenpris och inte behöver man vänta på posten heller…

I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.

Lars Johansson
                  Deltagare

Kontakta Rolles Racing. Han har annons i Klöverbladet. Jag köper olja till mina Alfor av honom.

larsjoh51

Peter Braun
                    Deltagare

Alfistiracing har också bra priser på olja.

Filip Wennergren
                      Deltagare

4 liter 10/40 “julaolja” för 169 pengar på Jula! kööööp!

Alfalös för tillfället. Tidigare: GTV 916 75 3st 166 2st 155 5 st 164:or 5 st 156:or osv...

Lars Söderman
                        Deltagare

Hojarna kör jag på OK8Q-olja som jag köper i 20-litersdunk på Swedol. Bra pris där om man köper större förpackning!

Var jag köper oljan till Alfan vill ni inte veta… 

Daniel Briander
                          Deltagare

Har rullat Castrol 10-60 sedan jag köpte bilen, dags för ett vårigt oljebyte nu snart och den där Mobila 5-50 kanske vore något att testa, billigare om inte annat. Mitt tålamod brukar sällan gilla att vänta på posten från utomlands.

Björn Selander
                            Deltagare

Oj, en oljetråd. Jag skall bara hämta fredagsdricka så bänkar jag mig framför datorn.

Jocke Bolling
                              Deltagare

Beror ju på om man vill vänta på kvalitetsolja för halva priset 🙂

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 28 totalt)
                              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.