Krapperup 2014

Published by Paul Svedunger on

Forum Allmänt Krapperup 2014

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Paul Svedunger
    Deltagare

Vilken fin träff det blev, i år igen. Superkul! Stort tack till er arrangörer.

Paul

Annie Kärävä
      Deltagare

Det finns bilder uppladdade i Galleriet.

My mother would beat you from the Redlight! She tought me good.. http://hide.dk/Vehicles/

Ayhan Dizdar
        Deltagare

Riktigt lyckat tycker jag och kul att många hittade dit trots kylan. Det var trots allt soligt och fint vilket nog var bättre än vad Skokloster verkade uppvisa. Såg ut som snö på bilderna…..brrrrr. 

Ayhan Spider 2000 Veloce -77 / GTV6-2,5 -86 / Stelvio Veloce Black Edition 2,0-280hk -2019

James Edberg
          Deltagare

Håller med! Krapperup är en riktigt trevlig träff och i år kom även ett tiotal Ferrari . MEN HÖJDPUNKTEN för mig var 8c spider och 2 4c :-). Sen gör det inget när en Maserati eller Ferrari drar ut på ettan å tvåan på raken precis jämte alla uppställda bilar ;-). Kul med alla italienska märken på samma ställe. 

Alfa Stelvio 2.2 -17 - Alfa Spider 3.0 -99 - Maserati QP -08 - Volvo v70 Bi-fuel -06

Björn Hedberg
            Deltagare

Jodå det var en trevlig träff ,jag var där med frugans Alfa 75 (röd) 3,0a  Med lilleman o barnvagn .Frugan jobbar nätter + ALLA röda dagar så jag tänkte att jag får väll helt enkelt lasta in hela kittet o snyta bilen med extra nycklarna ,skulle gärna kört med min gtv6 men 75an var ju förbered med barnstol.

Sam Helgesson
              Deltagare

Björn, bra att du höll Milano-närvaron! Vi fick tyvärr köra 166:a i år.

James Edberg
                Deltagare

Björn: vi bor ju i samma by, mött din fru många gånger med 75:an, vinkar gör vi. Men din gtv6 har jag missat! 🙂

Alfa Stelvio 2.2 -17 - Alfa Spider 3.0 -99 - Maserati QP -08 - Volvo v70 Bi-fuel -06

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.